ایسوس موس Ambidextrous Sica خود را با کلیدهای با کیفیت به روز میکند - تکفارس 
ایسوس موس Ambidextrous Sica خود را با کلیدهای با کیفیت به روز میکند - تکفارس 

ایسوس موس Ambidextrous Sica خود را با کلیدهای با کیفیت به روز میکند

حامد عبدالّهی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 15:27
ایسوس موس Ambidextrous Sica خود را با کلیدهای با کیفیت به روز میکند - تکفارس 

اگر به دنبال یک موس به صرفه هستید، ایسوس ROG Sica یکی از انتخاب های شما میتواند باشد، اما باید برای هماهنگی رنگ سفید یخچالی آن با تم کامپیوتر خود فکری بکنید.

ROG-Sica-Gaming-Mouse_White_04-380x250

علاوه بر این رنگ جدید، ایسوس موس جدید خود را به دکمه قابل تعویض Omron  مجهز کرده است. این نوع از دکمه ها برای ۲۰ میلیون کلیک طراحی شده اند، هرچند اگر این دکمه ها نیز دچار خرابی و یا دچار فرسودگی شدند، شما میتوانید آنها را تعویض کنید. ایسوس اینگونه بیان میکند که خریداران میتوانند از سری Omron D2F که شامل (D2F, D2F-F, D2F-01, D2F-01F) و Omron D2FC نیز شامل (D2FC-3M, D2FC-F-7N, D2FC-F-7N [10 million click lifespan], D2FC-F-7N [20-million click lifespan]) مییباشد. قایل ذکر است تنها مدل Glacier سفید قابل تعویض هستند.

Sica، موس چندان پیچیده ای نیست، اگرچه ایسوس مدعی است این موس برای گیمرهای حرفه ای است. طراحی با دکمه های مجزا، اسکرول قابل کلیک، سنسور نوری ۵۰۰۰DPI، شتاب ردیابی ۳۰G، سرعت ردیابی ۱۳۰ اینچ در هر ثانیه، ۱۰۰۰HZ نرخ گزارش دهی و ۲ متر کابل از ویژگی های این موس است.

ایسوس در باره قیمت مدل موس Sica با رنگ سفید یخچالی و نیز زمان ورود آن به بازار توضیحی نداده اما قیمت نمونه مشابه این موس با رنگ تیره مات در حدود ۴۰ دلار است که البته به هنگام ورود به بازار ۶۰ دلار قیمت داشت. لازم به ذکر است این قیمت از سایت رسمی ایسوس گرفته شده و ممکن است قیمت این موس در بازار متفاوت تر از قیمت ذکر شده باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.