عکسی از HTC One M10 سفید رنگ منتشر شد - تکفارس 
عکسی از HTC One M10 سفید رنگ منتشر شد - تکفارس 

عکسی از HTC One M10 سفید رنگ منتشر شد

رضا دیزجی
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 13:26
عکسی از HTC One M10 سفید رنگ منتشر شد - تکفارس 

HTC-One-M10-Whiteیک عکس لو رفته از گوشی HTC One M10 سفید رنگ در فضای آنلاین منتشر شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حالی که زمان زیادی تا رخداد کنگره‌ی جهانی موبایل باقی نمانده است، گوشی‌های Samsung Galaxy S7 و LG G5 علاقه و توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند، ولی به لطف یک وبلاگ نویس نه چندان مشهور به نام Evan Blass، گوشی HTC One M10 که نام Pefume را نیز با خود یدک می‌کشد، امروز از توجه ویژه و بیشتری برخوردار شده است.

به لطف Blass ما می‌توانیم بهترین عکس منتشر شده از HTC One M10 را ببینیم. چند هفته پیش، یک منبع منتشر کننده‌ی اطلاعات، عکسی را منتشر کرد که ادعا می‌شد نسخه‌ی سیاه این گوشی است که در داخل شرکت آن را با نام Perfume می‌شناسند.

به نظر می‌رسد دستگاه‌هایی که در دو عکس منتشر شده وجود دارند، در حقیقت یک گوشی هستند، در حالی که منبع منتشر کننده‌ی آنها نیز یکی است و ما نمی‌توانیم طراحی موجود در عکس‌ها را طرح نهایی خطاب کنیم. همچنین اگر این عکس‌ها از HTC One M10 واقعی گرفته شده‌اند، هیچ نمایی از بغل و عقب گوشی به ما نشان نمی‌دهند.

‌HTC قبلا تایید کرده است که پرچمدار بعدی این شرکت، عناصر طراحی گوشی میان‌رده‌ی خود، HTC One A10 را به ارث خواهد برد، و با توجه به این که پرچمداران سال‌های اخیر شرکت دچار تحولات جزئی شده‌اند، می‌توان دریافت که دلیل اهمیت طراحی One M10 چیست.

از لحاظ سخت‌افزاری، HTC One M10 به نظر می‌رسد دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و احتمالا از نوع AMOLED با رزولیشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی Snapdragon 820، و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با پیکسل‌های بزرگ باشد.

گوشی One M10 که ممکن است سرانجام نام متفاوتی برای فروش و تبلیغات داشته باشد، در ماه مارس معرفی خواهد شد و سپس در یکی از روز‌های ماه می میلادی در آمریکا عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید