هواوی لپ تاپ هیبریدی MateBook را در MWC 2016 معرفی می‌کند - تکفارس 
هواوی لپ تاپ هیبریدی MateBook را در MWC 2016 معرفی می‌کند - تکفارس 

هواوی لپ تاپ هیبریدی MateBook را در MWC 2016 معرفی می‌کند

مبین محمدی
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 21:31
هواوی لپ تاپ هیبریدی MateBook را در MWC 2016 معرفی می‌کند - تکفارس 

شرکت هواوی این هفته اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه رویداد خود را برگزار می‌کند. به نظر می‌رسد که این تاریخ روز بزرگی است چراکه اکثر شرکت‌های بزرگ در حال آماده سازی کنفرانس مطبوعاتی خود در این تاریخ هستند. هواوی هم حایگاه خود را در MWC 2016 رزرو کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگرچه این خبر هنوز تایید نشده است اما هواوی می‌خواهد لپ‌تاپ هیبریدی Matebook خود را به صورت رسمی معرفی کند، قبلا درباره نوت‌بوک/لپ‌تاپ جدید هواوی چیزهایی شنیده بودیم اما این بار ممکن است حقیقی باشد.

متاسفانه در حال حاضر جزئیات کمی درباره لپ‌تاپ هیبریدی  Matebook داریم، اما آنطور که پیداست دستگاه فوق دارای یک قلم اختصاصی بوده و صفحه نمایش آن از صفحه کلید به سادگی جدا می‌شود که یک تبلت جداگانه را تشکیل می‌دهد.

Huawei-MateBook

سیستم قلم لپ‌تاپ Matebook هواوی از سوی Richard Yu اعلام شده است که در حساب کاربری Weibo خود آن را رونمایی کرده است. به هر حال اگر این خبر بر اساس واقعیت باشد امسال، سال بزرگی برای هواوی خواهد بود و در کنگره جهانی موبایل درخشش خاصی را خواهد داشت. ما بی صبرانه مشتاق فرا رسیدن تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه هستیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.