LG Pay در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نخواهد شد - تکفارس 
LG Pay در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نخواهد شد - تکفارس 

LG Pay در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نخواهد شد

مبین محمدی
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 00:02
LG Pay در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نخواهد شد - تکفارس 

حتما در این باره شنیده‌اید که شرکت ال‌جی در حال کار بر روی سیستم پرداخت همراه خود است. این ویژگی که LG Pay نام دارد به نظر می‌رسد که در ابتدای کار است و این انتظار را داشتیم که این سرویس در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود اما این شرکت امروز در طی بیانه‌ای اعلام کرد که سرویس LG Pay در رویداد MWC 2016 معرفی نمی‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به گفته غول تکنولوژی کره جنوبی سرویس پرداخت همراه ال‌جی قرار است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی راه‌اندازی شود که به قصد کمک به پرچم دار این شرکت یعنی ال‌جی جی ۵ خواهد آمد. به نظر می‌رسد که این خبر بر اساس واقعیت بوده و رسانه تایم پیپیر مدعی است که این خبر را از سوی ال‌جی منتشر شده است.

به هر حال اکنون ال‌جی باید با رقیب‌های جدی مانند اپل با سیستم Apple Pay رقابت کند و راه درازی را در پیش دارد، اما خوب قطعا می‌تواند جایگاهی خوبی را در این تکنولوژی جدید داشته باشد.

برخی بر این باور بودند که شرکت ال‌جی در تاریخ ۲۱ فوریه  که رویداد مطبوعاتی آینده این شرکت است LG Pay را معرفی می‌کند اما آنطور که پیداست این رویداد به صورت اختصاصی متغلق به ال جی جی ۵ است. البته لازم به ذکر است که برگزاری این رویداد با رویداد سامسونگ و معرفی گلکسی اس ۷ برابر است.

کنگره جهانی موبایل از تاریخ ۲۲ فوریه آغاز می‌شود و قطعا تکنولوژی ها و محصولات جدیدی را در آن خواهیم دید و شرکت‌هایی مانند ال جی، سامسونگ، اپل و… در آن حضور گرمی دارند. در روزهای آینده با ما در تکفارس همراه باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.