LG قاب Quick Cover Case را برای G5 معرفی کرد؛ بدنه‌ی فلزی برای G5 تایید شد - تکفارس 
LG قاب Quick Cover Case را برای G5 معرفی کرد؛ بدنه‌ی فلزی برای G5 تایید شد - تکفارس 

LG قاب Quick Cover Case را برای G5 معرفی کرد؛ بدنه‌ی فلزی برای G5 تایید شد

رضا دیزجی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - 14:00
LG قاب Quick Cover Case را برای G5 معرفی کرد؛ بدنه‌ی فلزی برای G5 تایید شد - تکفارس 

با این که G5 تا ۲۱ فبریه معرفی نخواهد شد، شg5رکت سازنده قاب Quick Cover Case را برای آن معرفی کرد. این قاب بیشتر خصوصیات خود را از قابی به همین نام که برای گوشی K10 عرضه می‌شود به ارث برده است که کاربر را قادر
می‌سازد بدون باز کردن قفل گوشی به تماسها پاسخ دهد. همچنین قاب G5 دارای قابلیت لمسی است و می‌توان بوسیله‌ی آن بدون باز کردن قفل، زنگ هشدار نیز تنظیم کرد.

LG قبل از این قابلیت Always On در صفحه نمایش G5 را به نمایش گذاشته است و همان کار را این بار برای قابلیت دیدن این صفحه نمایش (که همیشه روشن است) از طریق درز قاب Quick Cover Case انجام داد. عکس منتشر شده، زمان، تاریخ و چهار آیکون از نرم‌افزارهایی که پیام جدید دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد. LG همچنین اعلام کرده است که G5 ساخت با نمایی فلزی خواهد داشت. همچنین LG در یک جلسه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد قاب Quick Cover نیز نمای فلزی براق خواهد داشت تا با گوشی G5 هماهنگ باشد و به زیبایی آن بیافزاید.

همچنین امروز شاهد نتایجی بودیم که LG G5 در تست بنچمارک GeekBench به دست آورده است. این تست وجود چیپست Snapdragon 820، ۴GB رم و اندروید ۶.۰.۱ پیش نصب‌شده را در این گوشی تایید کرد.

بیانیه‌ی LG:

آخرین نسخه‌ی LG Quick Cover قابلیت‌های نسخه‌های قبلی را به همراه قابلیت‌های جدید به ارمغان می‌آورد. قابلیت لمس که اخیرا در Quick Cover مخصوص گوشی K10 معرفی کردیم، هم اکنون برای  پوشش نیمه شفاف Quick Cover  گوشی G5 نیز موجود است. قابلیت لمس کاربر را قادر می‌سازد تا با راحتی هر چه تمام به تماس‌ها پاسخ دهد و تنظیمات هشدار را بدون گشودن کاور تغییر دهد.

همچنین صفحه نمایش دوم اسطوره‌ای LG که نیز قابلیت Always On را داشت، در G5 موجود خواهد بود و مصرف‌کننده خواهد توانست وقتی کاور بسته است زمان، تاریخ و پیام‌ها را مشاهده کند. LG Quick Cover جدید با پرده‌ی جلویی نیمه شفاف و فلز مانند که زیبایی دوچندان به کاور خواهد داد و در نتیجه به زیبایی‌های G5 خواهد افزود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.