WhatsApp ظرفیت چت گروهی خود را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر افزایش داد - تکفارس 
WhatsApp ظرفیت چت گروهی خود را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر افزایش داد - تکفارس 

WhatsApp ظرفیت چت گروهی خود را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر افزایش داد

رضا دیزجی
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 20:18
WhatsApp ظرفیت چت گروهی خود را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر افزایش داد - تکفارس 

256

نسخه ی آزمایشی  WhatsApp ظرفیت چت گروهی را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر افزایش داد.

ما مطمئن نیستیم که چه تعداد از شما به توانایی این که با ۲۵۶ نفر یکجا چت کنید نیازمندید. اما یک آپدیت برای نسخه ی آزمایشی اندروید WhatsApp تعداد افرادی که شما می توانید چت گروهی داشته باشید را از ۱۰۰ نفر به ۲۵۶ نفر می رساند. این افزایش در ظرفیت چت گروهی را می توان در نسخه ی ۲.۱۲.۴۳۷ یافت.

به نظر می رسد افزایش در ظرفیت چت گروهی به نسخه ی موجود در Play Store نیز راه یابد. اما اگر شما مایلید هم اینک با ۲۵۶ نفر یکجا چت کنید می توانید فایل APK نسخه ی آزمایشی را در گوشی اندروید خود نصب کنید.

WhatsApp پس از آن که چندی پیش قیمت عضویت سالانه ی خود را کاهش داد هم اینک به صورت رایگان می باشد. علاوه بر پیام رسانی شما می توانید تماس صوتی اینترنتی بر قرار کنید، کلیپ یا فایل صوتی  بفرستید و یا چت گروهی راه بیاندازید. اگر شما آفلاین باشید و برخی از پیام ها را از دست دهید، وقتی که آنلاین شوید آنها را دریافت خواهید کرد.

فیسبوک در اکتبر سال ۲۰۱۴ WhatsApp را به قیمت ۲۱.۸ میلیارد دلار خریداری کرد و سپس به اضافه کردن امکانات جدید و کامل نمودن امکانات قبلی پرداخت. شاید شما نیازی به توانایی چت با ۲۵۶ نفر یکجا نداشته باشید، اما دانستن این که با نسخه ی بتا WhatsApp می توانید چنین کاری انجام دهید خالی از لطف نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید