اولین عکس از HTC One M10 به بیرون درز کرد: بی شباهت به One M9 - تکفارس 
اولین عکس از HTC One M10 به بیرون درز کرد: بی شباهت به One M9 - تکفارس 

اولین عکس از HTC One M10 به بیرون درز کرد: بی شباهت به One M9

رضا دیزجی
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 18:39
اولین عکس از HTC One M10 به بیرون درز کرد: بی شباهت به One M9 - تکفارس 

HTC-One-M10-Perfume-leaked-photo-01زمان زیادی از این که شنیدیم One M10 (یا همان Perfume) ممکن است دیگر لوگوی HTC را در پایین صفحه نمایش نداشته باشد نمی گذرد و حال می توانیم نگاهی بیاندازیم به عکسی که گفته می شود اولین عکس گوشی پرچمدار بعدی HTC است.

عکسی که
امروز در اکانت توییتر evleaks@ منتشر شد دستگاهی را نشان می دهد که طبق شایعات به گونه ای گوشی A9 را یادآور می شود. نوار HTC زیر صفحه نمایش حال از بین رفته است بنابراین این قرار است اولین گوشی پرچمدار HTC One باشد که فاقد این نوار است، به همین دلیل از پیشینیان خود (HTC one، HTC One M8 ،HTC One M9) بسیار متفاوت به نظر می رسد.

در کنار نداشتن نوار لوگو HTC، گوشی One M10 دارای یک دکمه ی گرد مانند نمونه ی موجود در A9 می باشد که احتمالا شامل حسگر اثر انگشت می باشد.

بر طبق شایعات اخیر، One M10 دارای یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با تکنولوژی امولد و رزولیشن ۱۴۴۰x ۲۵۶۰ (Quad HD( می باشد و با پردازنده ی Snapdragon 820 به همراه ۴ GB رم قدرت یافته است. ۳۲ GB حافظه ی جانبی و دوربین مگاپیکسل اولتراپیکسل نیز در داخل گوشی جای خواهند داشت. در حالت کلی این گوشی بسیار بیشتر از One M9 (که صفحه نمایش ۱۰۸۰P، پردازنده ی Snapdragon 810 و فقط ۳GB رم دارد) پیشرفته تر خواهد بود.

از آنجا که evleaks@ معمولا عکس هایی که واقعا دستگاه هایی که پیش روست را منتشر می کند ما بر این عقیده استواریم که عکسی که در بالا می بینیم در واقع HTC One M10 است. این گوشی قرار است زمانی در ماه مارس امسال رسما معرفی شود. شما چه فکر می کنید: آیا این گوشی زیباتر از One M9 به نظر می رسد؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.