گلکسی A9 Pro در Zauba به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
گلکسی A9 Pro در Zauba به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

گلکسی A9 Pro در Zauba به نمایش گذاشته شد

مبین محمدی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 12:30
گلکسی A9 Pro در Zauba به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید در اواخر سال میلادی گذشته بود که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A9 روانه بازار چین کرد، چندی پیش هم شایعاتی درباره وجود دستگاه گلکسی A9 Pro منتشر که در واقع نسخه به روز شده A9 است منتشر شد. در حال حاضر پایگاه داده بزرگ Zauba اطلاعاتی را درباره گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro با شماره مدل AM-A9100 منتشر کرده است که در ادامه به جزئیات آن نگاهیم خواهیم انداخت، پس در ادامه با تکفارس همراه باشید.

طبق لیست منتشر شده گلکسی A9 Pro دارای صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD با وضوح ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است، اگرچه ممکن است یکی از ویژگی‌های برتر این گوشی هوشمند صفحه نمایش Quad HD باشد.

شایعه شده است که این گوشی هوشمند شامل به روزرسانی‌های سخت افزاری گلکسی A9 است، اگر به یاد داشته باشید گلکسی A9 دارای پردازنده Snapdragon 652 و رم ۳ گیگابایتی است پس قطعا نسخه Pro دستگاه به پردازنده سریع‌تر و رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

ممکن است که دوربین این گوشی هوشمند به روزتر شود و از ۸ مگاپیکسل به ۱۳ مگاپیکسل ارتقا یابد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو (Marshmallow) عرضه می‌شود اما شایعات از وجود نسخه‌ای با سیستم عامل ویندوز ۱۰ خبر می‌دهند.

به زودی جزئیات بیش‌تری را درباره گوشی هوشمند A9 Pro دریافت خواهیم کرد که قطعا تایید وجود آن و مشخصات احتمالی دیگر آن نیز خواهند بود. پس در روزهای آینده همراه تکفارس باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.