شایعه: دوربین Gear 360 VR سامسونگ در MWC 2016 معرفی می‌شود - تکفارس 
شایعه: دوربین Gear 360 VR سامسونگ در MWC 2016 معرفی می‌شود - تکفارس 

شایعه: دوربین Gear 360 VR سامسونگ در MWC 2016 معرفی می‌شود

مبین محمدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 07:00
شایعه: دوربین Gear 360 VR سامسونگ در MWC 2016 معرفی می‌شود - تکفارس 

لحظه به لحظه به برگزاری نمایشگاه MWC 2016 نزدیک می‌شویم و شایعات همانند همیشه نقش خاصی را در این بازه زمانی دارند. شرکت سامسونگ اعلام کرد که در طی برگزاری رویداد مطبوعاتی کنگره جهانی موبایل که در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و دستگاه جدیدی با قابلیت virtual reality یا واقعیت مجازی معرفی می‌کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

قبلا هم در این باره شنیده بودیم که سامسونگ می‌خواهد هدست جدید VR را معرفی کند از سوی دیگر در گذشته نه چندان دوربین خبرهایی درباره دوربین Gear 360 VR  منتشر شد. اکنون انتظار میرود که سامسونگ دوربین Gear 360 VR را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی کند.

بهتر است به سال ۲۰۱۴ بازگردیم و نگاهی به برنامه های سامسونگ داشته باشیم، این شرکت در اواسط همان سال بود که وعده ساخت دوربین ۳۶۰ درجه‌ای را داد و حال خبرهای جدید از عملی شدن پروژه‌های قدیمی خبر می‌دهند.

باتوجه به گزارشات اخیر پرچم دارهای جدید سامسونگ به ویژگی های جدید باتری و حافظه ذخیره سازی جداگانه مجهز خواهند شد اما هنوز هیچ جزئیاتی درباره آن ها مشخص نیست. آنطور که پیداست قرار بر این است که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج امسال درخشش فوق العادهای را داشته باشند.

اگرچه ساسونگ رویداد دوم اسفند ماه را تایید کرده است اما هنوز هیچ خبر رسمی درباره دوربین Gear 360 VR نیست و تنها گفته شده است که دستگاه جدیدی با با قبلیت واقعیت مجازی معرفی می‌کند. به هر حال برای دیدن کلیات و جزئیات باید تا ماه آینده صبور باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید