لومیا ۵۲۰ محبوب ترین گوشی ویندوزفونی است - تکفارس 
لومیا ۵۲۰ محبوب ترین گوشی ویندوزفونی است - تکفارس 

لومیا ۵۲۰ محبوب ترین گوشی ویندوزفونی است

محمد حسن موسوی
۹ بهمن ۱۳۹۴ - 15:03
لومیا ۵۲۰ محبوب ترین گوشی ویندوزفونی است - تکفارس 

در چند سال اخیر، وضع بازار فروش لومیا های مایکروسافت چندان خوب نبوده است.اما لومیا های نوکیا داستان دیگری دارند.بر اساس گزارشات وبسایت معتبر Windows Central، بیشترین گوشی ویندوزفونی استفاده شده در سال ۲۰۱۶ “نوکیا لومیا ۵۲۰” می باشد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی AdDuplex ، سهم لومیا ۵۲۰ از کل گوشی های ویندوزفونی در حال استفاده ۱۲.۹% می باشد.گوشی های پایین رده مثل لومیا ۵۳۵ (۱۱.۷%) و لومیا ۶۳۰ (۸.۶%) نیز سهم قابل توجهی به خود اختصاص داده اند.

برای این که شکست مایکروسافت در مقابل نوکیا را به خوبی درک کنید، توجه شما را به تنها تلفن هوشمند ویندوزفونی بالارده ای که در این آمار سهمی داشت جلب می کنیم؛ “نوکیا لومیا ۹۲۰″ که در سال ۲۰۱۲ تولید شده بود، {با گرفتن ۳% از کل آمار} ظاهرا مورد استفاده ترین گوشی بالا رده ویندوزفونی می باشد.

2016-01-27-image-2

این واقیعت که هنوز لومیا ۵۲۰ (که سه سال از تولید آن می گذرد!) پرطرفدارین گوشی ویندوزفونی است، خود شکستی دیگر برای پلتفرم ویندوزفون و مایکروسافت محسوب می شود.هم چنین مایکروسافت از زمان خرید نوکیا تا به امروز موفق به عرضه تلفن هوشمند بالا رده ای که طرفدار داشته باشد، نشده است.برای مثال همه می دانند که دستگاه های Lumia 930 و Lumia 950 به موفقیت چندانی دست نیافته اند و نیز فروش خوبی نداشته اند.

هم اکنون تنها راه نجات ویندوزفون و مایکروسافت “ویندوز ۱۰ موبایل” می باشد و باید دید که این سیستم عامل جدید می تواند مشتریان جدید را جذب کند یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.