آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۸ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۸ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۸ بهمن ماه

مبین محمدی
۸ بهمن ۱۳۹۴ - 23:59
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۸ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. در ابتدای امروز دوره آموزشی زبان پایتون در تکفارس دوباره زنده شد، پس از مدتی تصمیم بر این شد که ادامه این دوره آموزشی کامل تر از همیشه آغاز شود، همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی هر روز پر از شایعات جدیدی است که از زبان شرکت‌های مختلف نیز منتشر می‌شوند در ادامه امروز خبری درباره نسل جدید آیپد ایر منتشر شد که بر طبق آن قرار است در رویداد ۲۴ اسفند ماه اپل به صورت رسمی معرفی شود. برای دیدن خلاصه اخبار امروز در ادامه با ما همراه باشید.

آیپد ایر ۳ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه معرفی می‌شود

ipad-air-2-1

همانطور که می‌دانید شرکت اپل قرار است که در تاریخ ۱۴ مارس برابر با ۲۴ اسفند ماه رویدادی را برگزار کند که در آن از دستگاه‌های جدید این شرکت رونمایی می‌شود. باتوجه به شایعات جدید انتشار یافته انتظار می‌رود که آیپد ایر ۳ در این رویداد بزرگ معرفی شود. گویا اپل تغییرات چندانی را در ظاهر دستگاه نداده است اما انتظار می‌رود که به پردازنده سریع‌تر A9X مجهز شود. به هر حال باید تا برگزاری این رویداد صبر کنیم.

فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ به ۱٫۴۳ میلیارد رسید

galaxy-s6-edge

بسیاری از افراد بر این باورند که گوشی‌های هوشمند ارتباط‌های اجتماعی را کم کرده است، با این حال اگر این حرف صحیح باشد یا خیر این روزها گوشی‌های هوشمند به یک وسیله نیازمند برای هر فرد تبدیل شده است که در کارهای روز مره هم نقش دارد. باتوجه به آخرین امار اطلاعاتی که از سوی IDC منتشر شده است، در طول سال گذشته ۱٫۴۳ میلیارد دستگاه کوشی هوشمند فروخته شده است، البته این مقدار اعلام شده مربوط به دستگاه‌های تمامی شرکت‌ها است.

گلکسی اس ۷ با یک سوتی لو رفت!!

possible-samsung-galaxy-s7-leak-2

این روزها همه با بی صبرانه منتظر فاش شدن جزئیات تازه درباره گلکسی اس ۷ هستیم اما امروز به صورت کامل اتفاقی تمامی اطلاعات این دستگاه فاش شد امرزو در یک سوتی بسیار خنده‌دار توسط اسلاید آموزشی گوشی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) به طرز جالبی لو رفت و تمامی اطلاعات این موبایل هوشمند در اختیار کاربران فضای اینترنت قرار گرفت.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

دوره ی آموزشی زبان برنامه‌نویسی پایتون: رشته ها و متدها

انویدیا درایور های مخصوص بازی Rise of the Tomb Raider را منتشر کرد

نامزدهای جایزه SXSW Gaming مشخص شدند

از تلفن هوشمند هوآوی Honor Holly 2 Plus رونمایی شد

بدست آوردن آدرس IP و آدرس MAC دستگاهها

شرکت‌های پژو و ایر باس سال ۹۶ به ایران می‌آیند

بهترین کارت های گرافیک سال ۲۰۱۶

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید