فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ به ۱.۴۳ میلیارد رسید - تکفارس 
فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ به ۱.۴۳ میلیارد رسید - تکفارس 

فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ به ۱.۴۳ میلیارد رسید

مبین محمدی
۸ بهمن ۱۳۹۴ - 15:39
فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ به ۱.۴۳ میلیارد رسید - تکفارس 

در دنیای امروزی که تکنولوژی به اوج خود رسیده است هر شخصی می‌تواند یک گوشی هوشمند داشته باشد. به تازگی آخرین امار اطلاعاتی از سوی IDC منتشر شده است که فروش گوشی‌های هوشمند را در سال گذشته میلادی نشان می‌دهد، باتوجه به این آمار رکورد امسال بالاتر از سال‌های گذشته بوده و در طول سال گذشته ۱.۴۳ میلیارد دستگاه کوشی هوشمند فروخته شده است، البته این مقدار اعلام شده مربوط به دستگاه‌های تمامی شرکت‌ها است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

از این آمار اعلام شده تقریبا ۱۰.۱ درصد آن مربوط به شرکت‌های هواوی و شیائومی است که رشد قابل توجهی را در طول ۱۲ ماه گذشته داشته‌اند.

جایگاه اول این آمار مربوط به شرکت سامسونگ است که در طول سال گذشته  ۳۲۴.۸ گوشی هوشمند را فروخته و ۲۱ درصد از رقم اعلام شده است. همچنین شرکت اپل با فروش ۲۳۱.۵ میلیون گوشی هوشمند رشد خوبی را داشته است و ۲۰.۲ درصد از آمار کلی را از آن خود کرده است.

در جایگاه سوم این جدول شرکت هواوی با فروش ۱۰۶.۶ میلیون گوشی هوشمند قرار گرفته است که رشد ۴۴.۳ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است، همچنین شرکت لنوو هم با فروش ۷۴ میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود در جایگاه چهارم نیز قرار گرفته است. لازم به ذگر است که فروش کلی شیائومی  ۷۰.۸ میلیون واحد بوده است که نسبت به سال گذشته رشد ۲۲.۸ درصدی را یز داشته است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.