آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۶ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۶ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۶ بهمن ماه

مبین محمدی
۶ بهمن ۱۳۹۴ - 23:32
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۶ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. تکفارس فعال تر از همیشه امشب با دست پر در بخش “آنچه در امروز گذشت” مهمان شما است، امروز شرکت شیائومی رویداد اختصاصی پنجم اسفند ماه را برای معرفی شیائومی M5 تایید کرد، همچنین خبرهایی هم درباره نسل دوم اپل واچ منتشر شد. برای دیدن خلاصه اخبار امروز در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی شیائومی M5 پنجم اسفند رونمایی می شود

gsmarena_001

همانطور که می‌دانید قبلا شایعاتی درباره برگزاری رویداد شرکت شیائومی در ۵ اسفند ماه منتشر شده بود، این شرکت امروز به تمامی شایعات پایان داد و برگزاری رویداد فوق را تایید کرد. این خبر توسط Hugo Barra (معاون شرکت شیائومی) و Manu Kumar Jain (رئیس شعبه هند شیائومی) تایید شده است. با این حال به رودی گوشی هوشمند M5 شیائومی معرفی می شود.

تولید اپل واچ ۲ ممکن است در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ آغاز شود

apple-watch1-1

اخیرا شایعات بسیاری درباره تولید نسل دوم ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ به گوش می‌خورد، قبلا اعلام شده بود که تولید این گجت در پاییز سال جاری انجام خواهد شد اما امروز رسانه دیجی‌تایمز اعلام کرد که شرکت اپل قصد دارد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تولید انبود اپل واچ ۲ را آغاز کند.

نسخه ۱ ترابایتی سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ در دسترس قرار گرفت

Microsoft-1TB-Surface-Book

اوایل هفته جاری بود که شرکت مایکروسافت خبر از تولید نسخه ۱ ترابایتی سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ را داد، در نهایت امروز این دو محصول با تغییرات سخت افزاری روانه بازار شدند که قلم Gold Surface Pen هم برای دستگاه‌های این شرکت عرضه شد. قلم جدید با دستگاه‌های سرفیس ۳، سرفیس پرو ۳، سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک سازگاری دارد و قیمت آن ۶۰ دلار است.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

۱۰ قابلیت مهم روترهای وایرلس – بخش اول

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای Lumia 550 منتشر کرد

ایسوس نسخه ویژه ZenFone 2 Deluxe را معرفی کرد

ال‌جی جی ۵ در کنار یک پرچم دار دیگر در سال جاری عرضه می‌شود

LG سال گدشته نزدیک به ۶۰ میلیون تلفن همراه هوشمند فروخته است

آیفون ۶‌سی با پردازنده A9 روانه بازار می‌شود

مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab E 7 منتشر شد

گوشی هوشمند Honor 5X هواوی در تاریخ ۴ فوریه روانه بازار اروپا می‌شود

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید