آیفون ۶‌سی با پردازنده A9 روانه بازار می‌شود - تکفارس 
آیفون ۶‌سی با پردازنده A9 روانه بازار می‌شود - تکفارس 

آیفون ۶‌سی با پردازنده A9 روانه بازار می‌شود

مبین محمدی
۶ بهمن ۱۳۹۴ - 18:44
آیفون ۶‌سی با پردازنده A9 روانه بازار می‌شود - تکفارس 

اگر اخبار دیروز تکفارس را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که تصویر جدیدی از نسحه ۴ اینچی آیفون با نام آیفون ۶ سی فاش شده است، اکنون جزئیات بیش‌تری درباره یان دستگاه منتشر شده و انتظار می‌رود که در طی برگزاری رویداد ماه مارس به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش ۴ اینچی است و قدرت آن توسط پردازنده A9 تامین می‌شود. برای دیدن جزئیات این خبر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر به نظر می‌رسد پردازنده آیفون ۶ سی Apple A9 بوده و جایگزین گوشی هوشمند آیفون ۵ اس خواهد بود. ممکن است قدری عجیب باشد که شرکت اپل در نسخه کوچک دستگاه فعلی خود از پردازنده A9 استفاده کند.

قرار بر این است که شرکت اپل برای نسل بعدی آیفون یعنی آیفون ۷ از پردازنده A10 استفاده کند پس قطعا در نسخه ۴ اینچی و پرچم دار آینده از یک پردازنده یکسان استفاده نخواهد کرد. از ویژگی های همیشه موجود آیفون می‌توان به سیری اشاره کرد و این احتمال وجود دارد که نسخه کوچک در همان رنگ‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس عرضه شود.

متاسفانه چزئیات به دست آمده درباره آیفون جدید بسیار ناچیز است و هنوز نام اصلی آن مشخص نیست اما رسانه‌ها آن را آیفون ۶ سی نام گذاری کرده اند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.