اطلاعاتی بیشتری از iphone 5S - تکفارس 
اطلاعاتی بیشتری از iphone 5S - تکفارس 

اطلاعاتی بیشتری از iphone 5S

علی تیموری
۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - 22:30
اطلاعاتی بیشتری از iphone 5S - تکفارس 

اطلاعاتی بیشتری از iphone 5S

هر چند که ممکن است تنها حدود ۶ ماه از انتشار iphone 5 میگذرد ، خبرها حاکی از این است که به زودی محصولی جایگزین آن میشود. اگر براساس روال نامگذاری اپل پیشروی کنیم نام این محصول جدید را میتوانیم iphone 5S بنامیم.

ظهور زودهنگام iPad 4 و iPad mini – تنها ۸ماه بعد از عرضه iPad 3 به بازار در ماه مارس ، به این معنی است که هنوز اپل این توانایی را دارد که طرفداران خودرا سورپرایز کند و ما میتوانیم شاهد این باشیم که iphone 5S زودتر از موعد تولید و به بازار عرضه شود.

با این حال به نظر میرسد که با عرضه  iphone 5S به بازار ، سبب لطمه خوردن در اواخر سال ۲۰۱۳ شود. حتی ممکن است که اپل تولید iphone 5S را متوقف کند و تنها امید به iphone 6 داشته باشد ، هرچند که پیشنهاداتی برای حل این مشکل ارایه شده است.

و بیشتر از همه ما انتظار داریم تا تغییرات زیادی از لحاظ سخت افزاری در آن صورت بگیرد.بعضی از طراحان نیز طی تماسی با سایت این شرکت اعلام کرده اند که ios7 را نیز مشاهده کرده اند.

آخرین مدل ‘S’ اپل ویژگی هایی برابر در ظاهر با نمونه اصلی خود داشت ، هرچند که مقدار کمی تفاوت در داخل آن مشاهده می شد. iphone 5S نیز از این قضیه استثنا نیست ، هرچند که یک دوربین با کیفیت بالاتر و پردازنده ای سریعتر در بسته آن سبب تمایز با نمونه قبلی خود شده است.

یک آنالیزگر ادعا کرده است  که اپل میتواند از iphone 5S خود به عنوان یک ابزار برای افزایش حاشیه در مورد شرکتش به عنوان نتیجه کم شدن سودبخشی استفاده کند.

تاریخ انتشار iphone 5S

تاریخ انتشار iphone 5S میتواند به زودی و  در بهار سال ۲۰۱۳ باشد . هرچند که ما باور داریم که محصول دیگری نیز از اپل در سال ۲۰۱۳ معرفی و عرضه خواهد شد.

اما این چیزی نیست که خیلی از مردم فکر میکنند: خیلی از منابع آگاه اعلام کرده اند که فروش کاملا تجارتی iphone 5S شایع ساز شروع شده است.

سایت Digitimes فرض را بر این گذاشته است که iPhone 5S مدتی بعد خواهد بود، البته این فقط یک پیش بینی است.”اپل انتظار دارد تا آیپد و آیفون بعدی خود را در نیمه سال ۲۰۱۳ معرفی کند.”

همچنین بر طبق شایعات iMore ، آیفون۵s در ماه آگوست ۲۰۱۳ روانه بازارها خواهد شد.

نمایشگر آیفون۵s

آیفونs5 یا در واقع آیفون ۶ شامل یک صفحه نمایش و دوربین سوپر HD براساس آخرین گزارشها در سال ۲۰۱۲ خواهد بود که توانایی پردازش ۱۰ تماس لمسی همزمان و ۰.۵mm تاخیر را داراست.

قاب آیفون S5

براساس شایعات پخش شده ، احتمال دارد که آیفون S5 تنها هندستی نباشد که ما امسال شاهد آن خواهیم بود.البته شایعات زیادی نیز وجود دارد که حاکی از این که قاب آن پلاستیک ارزان ولی بزرگتری خواهد بود که میتوان آنرا iPhone Math نامید.

تولید قابی با پلاستیک ارزانتر میتواند دلیلی باشد یر تغییر شرکت طراح از Foxconn احتمالا به شرکت Pegatron . یک تخمین زن اقتصادی بیان کرده است که Pegatron توانایی تولید ۷۵ درصد از آیفونهای ارزان قیمت را دارا میباشد.

براساس سایت چینی China Times ، آیفون بعدی دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچی و دوربین ۱۳مگاپیکسلی با فلاشی بزرگتر میباشد که شبیه xperia z sony  و Samsung Galaxy S4 خواهد بود.

فناوری NFC در Iphone5S

سایتهایی نیز اعلام کرده اند که اپل اینبار قصد دارد با حضور فناوری NFC و همچنین فناوری اسکن اثر انگشت در آیفون بعدی خود استقبال کند تا امنیت دستگاه را چند برابر کند. هرچند ممگن است که اینها همه شایعاتی بیش نباشند ولی بعد از خرید موفقیت آمیز شرکت AuthenTec  به مبلغ ۳۵۶ میلیون دلار توسط اپل ،این شایعات قوت گرفته اند. پس این امر ممکن است.

آیفونS5 و شارژ بیسیم

براساس گفته های سایت CP Tech ، اپل یک اختراع برای به کارگیری شارژ بیسیم در ماه پیش ثبت کرد، یک فناوری شارژ بیسیم با عنوان near-field magnetic resonance  یا (NFMR) که به این معنی است که سرانجام ما شارژ بیسیم خواهیم داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.