اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در ماه آوریل معرفی می‌شود - تکفارس 
اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در ماه آوریل معرفی می‌شود - تکفارس 

اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در ماه آوریل معرفی می‌شود

مبین محمدی
۵ بهمن ۱۳۹۴ - 17:52
اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در ماه آوریل معرفی می‌شود - تکفارس 

با توجه به یک منبع قابل اعتماد قرار است که شرکت اچ‌تی‌سی اولین ساعت هوشمند خود را در اواسط ماه آوریل که تقریبا با اواخر فروردین برابر است معرفی کند. انتظار می‌رود که این گجت با سیستم عامل پوشیدنی اندروید و طراحی اسپورت روانه بازار گردد که برای رقابت با ساعت‌های هوشمندی از قبیل Moto 360 و هواوی واچ از راه می‌رسد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این اخبار و تاریخ معرفی از سوی Evan Blass منتشر شده است که به اواسط ماه آوریل میلادی اشاره دارد علاوه بر این احتمال معرفی گوشی هوشمند One M10 همزمان با آن نیز وجود دارد. اگرچه شایعات بسیاری درباره رویداد بهاری شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شده است اما به احتمال فراوان دو دستگاه در یک رویداد معرفی خواهند شد، البته گزارش‌های اخیر به این اشاره کرده بود که شرکت اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند One M10  را در کنگره جهانی موبایل معرفی نمی کند و قصد برگزاری یک رویداد اختصاصی را دارد.

البته در گذشته انتظار می‌رفت که شرکت اچ‌تی‌سی خط تولید ساعت هوشمند را راه اندازی کند اما حتما دلایلی برای تاخیر وارد شدن به این صنعت وجود دارد. به هر حال این شرکت تایوانی هم به زودی وارد این صنعت خواهد شد. نظر شما درباره یان خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.