آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۳ بهمن ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۳ بهمن ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۳ بهمن ماه

مبین محمدی
۳ بهمن ۱۳۹۴ - 23:59
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۳ بهمن ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. در ابتدای امروز تکفارس فعالیت خود را با انتخاب بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و از میان کلیه پرچم دارها ۴ دستگاه را به عنوان بهترین دارنده دوربین تلفن همراه انتخاب کردیم، همچنین در ادامه خبرهای تازه‌ای درباره نسخه ۱ ترابایتی سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ نیز منتشر شد، شایعات جدیدی هم درباره تاریخ معرفی گلکسی اس ۷ نیز در دنیا مجازی انتشار یافت. برای دیدن خلاصه این خبرها در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بهترین دوربین متعلق به کدام گوشی هوشمند است؟

2016-01-21-best-camera-phones-hero-v2

همانطور که می‌دانید در دنیای امروزی تکنولوژی کاربران یکی از معبارهای خرید تلفن همراه خود را دوربین آن‌ها قرار می‌دهند، امروز در تکفارس بررسی را در رابطه با دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم دار انجام دادیم و با معیارهای مشخص شده برتری آن‌ها را نسبت به یکدیگر مشخص کردیم که گوشی هوشمند گلکسی اس ۶سامسونگ به عنوان بهترین دوربین موجود در گوشی‌های هوشمند انتخاب شد. اگر برای دیدن جزئیات کامل این خبر مشتاق هستید پس این مقاله را مشاهده کنید.

سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ به حافظه ۱ ترابایتی مجهز شدند

1tb-surface-book-640x359

شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که هم اکنون نسخه ۱ ترابایتی دو دستگاه سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ در دسترس قرا گرفته اند یعنی حافظه داخلی آن‌ها به مقدار مشخص شده افزایش یافته است. در حال حاضر قیمت نسخه ۱ ترابایتی سرفیس بوک ۳،۱۹۹ دلار است و همین نسخه سرفیس پرو ۴ ۲۶۹۹ دلار است.

شایعه: تاریخ عرضه Galaxy S7 لو رفت

13-660x330

اگر اخبار اخیر دنیای تکنولوژی و موبایل را دنبال کرده باشید قطعا از این آگاه هستید که گلکسی اس ۷ شرکت سامسونگ به عنوان خبرسازترین دستگاه شناخته شده است، هر روزه شایعات بسیاری پیرامون این دستگاه منتشر می‌شود که هر با درباره جزئی از دستگاه فوق است. امروز شایعه جدید با عنوان تاریخ عرضه گلکسی اس ۷ منتشر شد، آنطور که پیدا است غول تکنولوژی کره‌ای گلکسی اس ۷ را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند و خرید آن در ۱۱ مارس تیز برای طرفداران و کاربران امکان پذیر خواهد شد.

 خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

فیسبوک برنامه های جدیدی برای ۳D Touch آیفون دارد

موبایل ها چگونه ردیابی می شوند؟

نسخه ۱۶ گیگابایتی وان‌پلاس ۲ در آمریکا و اروپا حذف شد

تصاویر واقعی از خط تولید Galaxy S7 به بیرون درز کرد

چگونه فرمت پیش فرض ذخیره در مجموعه آفیس ۲۰۱۶ را تغییر دهیم

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید