فیسبوک برنامه های جدیدی برای ۳D Touch آیفون دارد - تکفارس 
فیسبوک برنامه های جدیدی برای ۳D Touch آیفون دارد - تکفارس 

فیسبوک برنامه های جدیدی برای ۳D Touch آیفون دارد

محمدرضا قدمگاهی
۳ بهمن ۱۳۹۴ - 13:00
فیسبوک برنامه های جدیدی برای ۳D Touch آیفون دارد - تکفارس 

یکی از ویژگی های مهم و بارز آیفون، قابلیت لمس سه بعدی است. این ویژگی که به لمس های کم فشار و پر فشار حساس است، نوآوری جدید اپل برای افزایش تعداد افراد به داخل صف فروش بوده و تا به امروز استفاده های زیادی نداشته است.

این ویژگی، امکان برخی از کار های سریع را از طریق صفحه اصلی گوشی فراهم می‌کند. با غیرفعال کردن این ویژگی سرعت انجام کار ها به سریعی زمانی که از این ویژگی استفاده می‌کنید، نیست. اکتبر سال گذشته شرکت بزرگ فیس بوک، سرح های جدیدی برای این ویژگی منحصر به آیفون ۶اس معرفی کرد.

با این ویژگی های معرفی شده، شما میتوانید با یک لمس، به گروه ها، تصاویر، موسیقی ها و اونت های فیسبوکی خود دسترسی داشته باشید. با توجه به این اقدام فیسبوک، باید منتظر معرفی های جدید اینستاگرام، تلگرام و… باشیم.

با این ویژگی دیگر لازم نیست وارد برنامه فیسبوک شوید و با یک یا دو لمس متوالی میتوانید، تایم لاین خود را بروز نگه دارید، تصاویر خود را آپلود کنید یا ویدیویی را به اشتراک بگذارید. هنوز که هنوزه افراد کمی هستند که از این ویژگی بهره مندند ولی با این وجود، شرکت فیسبوک سرمایه گذاری خود را انجام داده است.

در شایعاتی نیز اعلام شده که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلگسی اس ۷، دارای نمایشگر حساس به فشار بوده و شما راحت تر میتوانید با اینستاگرام، با بهره گیری از این ویژگی، استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.