اپ شناس: با برنامه جدید مایکروسافت راحت تر از خواب بیدار شوید - تکفارس 
اپ شناس: با برنامه جدید مایکروسافت راحت تر از خواب بیدار شوید - تکفارس 

اپ شناس: با برنامه جدید مایکروسافت راحت تر از خواب بیدار شوید

محمدرضا قدمگاهی
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 18:30
اپ شناس: با برنامه جدید مایکروسافت راحت تر از خواب بیدار شوید - تکفارس 

حتما بیدار شدن در صبح زود نیز برای شما سخت است و انرژی زیادی می‌خواهد. اما دیگر نگران نباشید چون با اپلیکیشن جدید مایکروسافت با نام Mimicker دیگر این سختی از بین خواهد رفت و از پارچ آب و بیدار شدن با لگد (!) خبری نیست.

این اپلیکیشن تا زمانی که مطمئن نشود که شما کاملا بیدار نشوید، شما را رها نخواهد کرد و حتما باید به خواسته های او عمل کنید تا از شر صدای نا به هنجار آن خلاص شوید. شما باید حرکاتی مثل: صورتی خندان، عکسبرداری از چیزی که نشاط بخش است و یا گفتن یک جمله سخت پشت سرهم انجام دهید تا آلارم آزار دهنده آن خاموش شود.

بدیهی است که شما برای انجام این کار ها حتما باید از جای خود بلند شوید و به جایی مراجعه کنید که بتوانید عکسی از چیزی نشاط آور بگیرید.

یکی دیگر از کارهای این اپلیکیشن آن است که به شما ۳۰ ثانیه وقت می‌دهد تا بازی را انجام دهید و آن را پشت سر بگذارید. در سوی دیگر به لطف مهندسان برنامه نویس آکسفورد انگلیس، شما باید جملات انگلیسی سخت را درست بعد از گوشی خود تکرار کنید و تا وقتی که درست اینکار را انجام ندهید، همانطور مداوم پشت سر هم آلارم خود را به صدا در میاورد و از خوابیدن دوباره شما جلوگیری خواهد کرد.

ممکن است زنگ آالارم برنامه را طرح یک کابوس شبانه قرار دهید تا از ترستان بیدار شوید و سریعا برای پاسخگویی به سوالات برنامه آماده شوید تا زودتر از شر صدای مهیب آن خلاص شوید. در آخر باید بگوییم که این برنامه فعلا انحصاری آندروید بوده و توسط شرکت مایکروسافت برنامه ریزی و تنظیم شده است.

این برنامه رایگان بوده و هم اکنون در اکثر مارکت های آندرویدی قابل دانلود می‌باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید