شیائومی Mi5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 
شیائومی Mi5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

شیائومی Mi5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود

مبین محمدی
۲ بهمن ۱۳۹۴ - 16:20
شیائومی Mi5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود - تکفارس 

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی یعنی Mi5  منتشر شده است و در بسیاری از رسانه‌ها هر بار تاریخی را برای معرفی رسمی اعلام می‌کنند حال به نظر می‌رسد که قرار است در ماه آینده دستگاه فوق به صورت رسمی معرفی شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

شرکت شیائومی امروز اعلام کرد که در حال آماده شدن برای برگزاری یک رویداد در تاریخ ۲۴ فوریه برابر با ۵ اسفند ماه است که در طی آن انتظار می‌رود از گوشی هوشمند Mi5 رونمایی کند.

قبلا شنیده بودیم که کوشی هوشمند Mi5 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح Quad HD و پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 است. آنطور که پیش‌بینی شده است این دستگاه دارای دو نسخه است که یکی از آن‌ها با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دیگری با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داحلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

این دستگاه با دو دوربین عرضه می‌شود که باکیفیت‌ترین دوربین سلفی را نیز با ۱۳ مگاپیکسل به ارمغان می‌آورد، همچنین دوربین پشتی یا اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود، علاوه بر این ممکن است نسخه سیستم عامل آن اندروید ۶.۰ مارشلمو (Marshmallow) باشد. اگر برای دیدن تصاویر و مشخصات اصلی دستگاه مشتاق هستید باید اعلام کنم که تا ماه آینده خبری از مشخصات حقیقی نیست اما به محض انتشار جزئیات ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد. در روزهای آینده همراه ما باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید