Apple Watch Hermes این هفته قابل خرید است - تکفارس 
Apple Watch Hermes این هفته قابل خرید است - تکفارس 

Apple Watch Hermes این هفته قابل خرید است

محمدرضا قدمگاهی
۱ بهمن ۱۳۹۴ - 22:58
Apple Watch Hermes این هفته قابل خرید است - تکفارس 

به سپتامبر سال گذشته بر می‌گردیم، زمانی که اپل رسما از یک ساعت آخرین مدل رونمایی کرد و آنرا Hermes نام نهاد. این ساعت هوشمند قرار است در ماه آینده فقط در فروشگاه های اپل و بوتیک های هرمز، قابل خرید باشد. اما Fashionista اعلام کرده که اگر کسی مشتاق به خرید این ساعت هوشمند می‌باشد، میتواند جمعه همین هفته به خرید آن اقدام نماید و صاحب یک ساعت شیک آخرید مد شود.

پول های خود را آماده کنید و فردا یعنی ۲۲ ژانویه در شهر هایی مثل نیویورک، لس آنجلس و سن فرانسیسکو، از طریق بوتیک های مشهور اقدام به خرید این ساعت شیک کنید. البته شایان ذکر است که درگاه خرید این ساعت هوشمند از فردا نیز بر روی سایت های Apple.com و Hermes.com نیز فعال است.

 

این ساعت متشمل از یک بندی چرمی طراحی فرانسه و یک قاب فلزی مرغوب است. این مدل از ساعت هوشمند اپل تقریبا گران ترین مدل معمول شرکت اپل است و رنج قیمت آن بین ۱۱۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار خواهد بود.

ارزان ترین مدل این ساعت با قیمت ۱۱۰۰ دلار در دسترس بوده و اندازه های ۳۸ میلی متری یا ۴۲ میلی متری را شامل می‌شود که هر کدام به ترتیب زنانه و مردانه است. رنگ های قهوه ای، سیاه و قرمز کاپوچینویی نیز برای مدل ۳۸ میلی متری است.

نسخه دیگر این ساعت ۱۲۵۰ دلار قیمت داشته و دارای همان ویژگی های نسخه قبلی البته به اضافه یک بنده اضافه با رنگ های طوسی یا آبی جینی است. نسخه ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری نیز برای این مدل در نظر گرفته شده

2016-01-21-image-3

نسخه گران تر این مجموعه یعنی نسخه ۱۵۰۰ دلاری نیز تنها مدل ۴۲ میلی متری داشته و دارای چرم اصل حیوانی بوده و سنسور تشخیص حرکات مچ را نیز دارا می‌باشد. ناگفته نماند که این نسخه تنها در فروشگاه های fauve در دسترس هستند.

اگر کسی می خواهد بند های ساعت هرمس اپل را جداگانه خریداری کند، بسیار بدشانس است، چون اپل کلکسیون ساعت هوشمند خود را کامل می‌فروشد و امکان خرید جزئی را قرار نداده است.

Hermes نام یک شرکت معروف و صاحب نام در عرصه ساعت سازی است که چندی پیش به عرصه ساعات هوشمند نقل مکان کرد. این شرکت آمریکایی یک ساعت هوشمند ۸۹۰۰ دلاری به نام Exospace B55 نیز منتشر ساخته و کارنامه ای درخشان در این عرصه دارد.

اگر تا کنون این ساعت هوشمند را نخریده اید و جیبتان پر از پول است، پیشنهاد می‌کنیم یکی از این نسخه های اپلی را خریداری کنید چون با ساعت های مچی رسمی فرق چندانی از نظر ظاهر و شیک بودن ندارد.

نسخه های فرعی اپل واچ در ۲۱ سپتامبر به همراه iPad Pro و iPhone 6S معرفی شدند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید