آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۹ دی ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۹ دی ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۹ دی ماه

مبین محمدی
۲۹ دی ۱۳۹۴ - 23:21
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۹ دی ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. در اوایل امروز خبرهایی درباره رد کردن توافقات فیلترینگ تلگرام در ایران از سوی مدیران تلگرام منتشر شد و در نهایت خبرهای جدیدی درباره دو پرچم دار آینده ال جی و سامسونگ نیز منتشر شد که در ادامه مرور کوتاهی بر آن‌ها و دیگیر خبرها خواهیم داشت.

تلگرام:ما فیلترینگ را قبول نمی‌کنیم

telegram-messenger-compite-whatsapp1

چند روز پیش رسانه های ایران به نقل از وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات گزارش دادند که تلگرام قبول کرده که هر کانالی را که ایران گزارش دهد، مسدود کند که البته این خبر از سوی وزیر ارتباطات و افراد داخلی در ایران گفته شد و اصلا هیچ منبعی نداشت و در جواب پاول دروف، مدیرعامل تلگرام در این زمینه در توئیتر خود گفت: همانند دیگر کشورها در ایران نیز فقط مطالب مرتبط با گروه ترویستی داعش و مسستهجن (۱۸+)فیلترینگ خواهند شد و نه هر مطلب دیگری که دولت ایران مخالف آن باشد.

موبایل ال جی جی ۵ به سوی کنگره جهانی موبایل

lg-logo

شواهدی جدید مبنی بر انتشار پرچمدار جدید شرکت ال جی یعنی گوشی G5 منتشر شده است که طبق این اطلاعات این موبایل در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون کشور اسپانیا رونمایی خواهدشد.

سامسونگ مشکل قلم S Pen را در گلکسی نوت ۵ برطرف کرد

note-54

لکسی نوت ۵ در زمان معرفی همه کاربران و طرفداران را محو تماشای خود کرد و در زمان عرضه به بازار از همان روزهای اول عملکرد خوبی را به جا گذاشت. در همان اوایل عرضه دستگاه بود که خبر از مشکل قلم S-Pen به گوشی خورد که قطعا درباره این مشکل در سال گذشته چیزهایی شنیده‌اید، قلم گلکسی نوت ۵ اگر به صورت برعکس بر حسب اتفاق یا هر طور دیگری در جای خود قرار می‌گرفت ممکن بود باعث خرابی دستکاه شود یا قلم به صورت کلی گی کند. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ این مشکل را در دستگاه‌های جدید حل کرده است.

طرح مفهومی از Galaxy S7 Edge با سه لبه‌ی منحنی

s7edge_111

فقط یک ماه مانده تا سامسونگ از پرچم‌داران و موبایل های هوشمندجدید خود رونمایی کند هرچند هنوز اطلاعات زیادی از سری گلکسی و گوشی S7 سامسونگ منتشر نشده و این گوشی مانند رقیب خود G5 از ال جی پر از رمز و راز است با این حال تصاویر مفهومی از Galaxy S7 Edge  منتشر شده که تماشای ‌آن‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد این تصاویر بسیار جالب هستند.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

دانلود کنید: فناوران اطلاعات ، سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴

Motorola Moto G Turbo Edition آندروید ۶٫۰ مارشلمو را دریافت خواهد کرد

کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید