کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 
کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 

کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد

مبین محمدی
۲۹ دی ۱۳۹۴ - 20:23
کروم‌بوک ۱۱ ایسر با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شد - تکفارس 

شرکت ایسر این هفته دستگاه جدیدی را به دامنه کروم‌‌بوک‌های خود در سال ۲۰۱۶ اضافه کرد. اگر به یاد داشته باشید کروم‌بوک ۱۱ CB3-111 در نمایشگاه CES 2016 که در شهر لاس‌وگاس برگزار شد به نمایش گذاشته شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آخرین کروم‌بوک ایسر دارای صفحه نمایش IPS بوده و قدرت آن توسط پردازنده Celeron N2840 2.16 GHz و رم ۲ گیگابایتی DDR3L SDRAM تامین می‌شود و همچنین حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. همانطور که از نام دستگاه پیداست اندازه صفحه نمایش آن ۱۱٫۶ اینچ است و گرافیک اچ‌دی اینتل روی آن نیز نصب شده است، باتری آن ۳-Cell Li-Polymer 3220 بوده که می‌تواند تا سقف ۹ ساعت دستگاه را برای شما روشن نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌های کروم‌بوک ۱۱ می‌توان به پشتبانی از کارت اس دی، کانکشن‌های ۸۰۲٫۱۱AC Wi-Fi با تکنولوژی MIMO و دو باند ۲٫۴GHz و ۵GHz، بلوتوث ۴٫۰، یک پپورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI و وبکم اچ‌دی اشاره کرد.

شرکت ایسر درباره این کروم‌بوک توضیحاتی را داده است که به شرح زیر است:

به عنوان بهترین ارزش یک کروم‌بوک ۱۱٫۶ اینچی باید اعلام کنیم که کروم‌بوک ۱۱ هرچیزی را برای رفع نیازهای شما نیز دارد، کانکشن وایرلس سریع‌تر برای شما کارآمد است و عمر باتری طولانی در تمام طول روز می‌تواند برنامه‌های کاربردی را برای شما اجرا کند و علاوه بر این می‌توانید به تصاویر، ویدئوها و دیگر داده‌ها دسترسی داشته باشید. با کروم‌بوک ۱۱ زندگی آسان می‌شود.

این نسل سوم کروم‌بوک‌ها یکی از باریکترین دستگاه‌های کروم‌بوک موجود در بازار است. با ضخامت فوق‌العاده نازک و صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی مانند یک کیف پول در کوله پشتی شما و یا کیف دستی جای می‌گیرد، به هر حال با خرید این کروم‌بوک وسیله مناسبی را انتخاب می‌کنید.

برای گرفتن اطلاعات بیش‌تر درباره کروم بوک ۱۱ و شرایط فروش آن می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های آنلاین در دسترس مانند آمازون مراجعه کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.