آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۸ دی ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۸ دی ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۸ دی ماه

مبین محمدی
۲۸ دی ۱۳۹۴ - 23:33
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۸ دی ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. در اوایل امروز خبر غیره منتظره و بسیار جالبی در رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شد که خبر از سرمایه گذاری اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر روی خودروهای هوشمند می‌داد و در ادامه شرکت‌های ال جی و اچ‌تی‌سی و سونی نیز خبرهای جنجالی را برای طرفداران در بر داشتند.

اوباما ۴ میلیارد دلار بر روی خودرو های هوشمند سرمایه گزاری کرد

WGzijZzsvb0ffa4504f84c3c797-0-image-a-20_1452884007634

ماشین های هوشمند که نیازی به راننده ندارند از طرف باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا حمایت می شوند این سخنان باعث شد شرکت های سازنده خودرو های هوشمند به خود بیایند و کار خود را تسریع ببخشند حال که اوباما ۴ میلیارد دلار به این صنعت نو و بسیار کارآمد کمک خواهد کرد.

اطلاعات جدید فاش شده از گوشی هوشمند ال جی جی ۵ با شماره مدل LG-H830

103865_eDAFToSVWSNO0tMvRj2VALwqI

در طول چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره پرچم دار آینده شرکت ال جی یعنی جی ۵ منتشر شده است، از مشخصات احتمالی تا تاریخ شایعه شده برای معرفی آن، اکنون به نظر می‌رسد برخی از جزئیات این گوشی هوشمند منتشر شده است. امروز برخی از جزئیات یک گوشی هوشمند با شماره مدل  LG-H830 در رسانه‌های انگلیسی زبان منتشر شد که از آنجا ال جی جی ۴ با شماره مدل LG-H810 روانه بازار شد، این احتمال وجود دارد که اطلاعات فاش شده مطعلق به ال جی جی ۵ باشد.

رویداد مطبوعاتی سونی در MWC 2016 برای سوم اسفند ماه تایید شد

sony-mwc

شرکت سونی امروز خبرهای خوشحال کننده‌ای را برای طرفداران در پی داشت. این شرکت امروز تاریخ رسمی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود را مشخص کرد اگرچه حضور این شرکت در MWC 2016 قطعی بود اما وجود کنفراس این شرکت خبر از دستگاه‌های جدید را نیز می‌دهد. کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در MWC 2016 در تاریخ ۲۲ فوریه برابر با سوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که ساعت برگزاری آن نیز ۷٫۳۰ am GMT و ۸٫۳۰ am CET نیز اعلام شده است.

آموزش خاموش کردن صفحه نمایش دوم در ال‌جی V10

V10-Ticker-Header.JPG-e1453095493900

امروز در تکفارس یک آموزش جالب و کاربردی را برای کاربران داشتیم که در آن نحوه خاموش کردن صفحه نمایش دوم گوشی هوشمند ال‌جی V10 را آموزش دادیم. اگر از دارندگان این گوشی هوشمند هستید آموزش فوق را دنبال کنید.

شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند نکسوس ۲۰۱۶ را خواهد ساخت

htc-logo2

در نهایت امروز خبرهایی هم درباره نکسوس آینده منتشر شد که طبق این شایعات شرکت اچ‌تی‌سی قرار است که دو گوشی هوشمند نکسوس گوگل را بسارد و اولین همکاری خود را با گوگل آغاز کند. این شایعه که از رسانه‌های چینی سرچشمه می‌گیرد اعلام می‌دارد که اچ‌تی‌سی به صورت حقیقی این دو نکسوس را در سال ۲۰۱۶ خواهد ساخت. در ادامه شایعات منتشر شده به اندازه صفحه نمایش دو دستگاه فوق اشاره شده است که خبر از ۵ اینچی و ۵٫۵ اینچی آن‌ها نیز می‌دهد.

خلاصه ای از اخبار امروز را در کنار هم مرور کردیم و روز دیگری را با اخبار تکنولوژی پشت سر گذاشتیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

دانلود کنید: فناوران اطلاعات ، دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

گوشی هوشمند Honor 5X هواوی آپدیت اندروید Marshmallow را دریافت می‌کند

WhatsApp سرانجام ۱ دلار حق اشتراک سالیانه خود را برداشت

پیش‌فروش گوشی هوشمند Jade Primo ایسر در آلمان آغاز شد

اپ شناس: معرفی برنامه عیب شناسی موبایل Phone Doctor Plus

گوشی هوشمند ZTE Nubia Prague S به صورت رسمی معرفی شد

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.