شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند نکسوس ۲۰۱۶ را خواهد ساخت - تکفارس 
شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند نکسوس ۲۰۱۶ را خواهد ساخت - تکفارس 

شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند نکسوس ۲۰۱۶ را خواهد ساخت

مبین محمدی
۲۸ دی ۱۳۹۴ - 22:54
شایعه: اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند نکسوس ۲۰۱۶ را خواهد ساخت - تکفارس 

اگرچه شرکت اچ‌تی‌سی در طول چند سال اخیر دستگاه‌های پرچم دار زیادی را روانه بازار کرده است اما در این مدت موقعیت ایده‌آلی را نداشته است و طبق شایعات جدید منتشر شده قرار بر این است که اچ‌تی‌سی یک یا دو مدل از گوشی‌ هوشمند نکسوس را بسازد. اگر این خبر بر اساس واقعیت باشد در واقع اولین همکاری این شرکت با گوگل به شمار می‌آید و از آنجا که سال گذشته میلادی هواوی و ال‌جی ساخت نکسوس‌ها را بر عهده داشتند اچ‌تی‌سی هم باید از نهات توان خود استفاده کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند نکسوس  تحت عنوان نکسوس وان به شمار می‌آید و همچنین دو شرکت قصد ساخت تبلت جدیدی را با نام نکسوس ۹ دارند.

این شایعه که از رسانه‌های چینی سرچشمه می‌گیرد اعلام می‌دارد که اچ‌تی‌سی به صورت حقیقی این دو نکسوس را در سال ۲۰۱۶ خواهد ساخت. در ادامه شایعات منتشر شده به اندازه صفحه نمایش دو دستگاه فوق اشاره شده است که خبر از ۵ اینچی و ۵.۵ اینچی آن‌ها نیز می‌دهد.

به نظر می‌رسد که هر دو شرکت اچ‌تی‌سی و گوگل سال خوبی را در پیش خواهند داشت و همه طرفداران قطعا انتظار یک تغییر بزرگ را به همراه ویژگی‌های خارق العاده خواهند داشت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.