آموزش خاموش کردن صفحه نمایش دوم در ال‌جی V10 - تکفارس 
آموزش خاموش کردن صفحه نمایش دوم در ال‌جی V10 - تکفارس 

آموزش خاموش کردن صفحه نمایش دوم در ال‌جی V10

مبین محمدی
۲۸ دی ۱۳۹۴ - 22:13
آموزش خاموش کردن صفحه نمایش دوم در ال‌جی V10 - تکفارس 

اگر به یاد داشته باشید در پاییز سال جاری بود که شرکت ال‌جی گوشی هوشمند V10 را به عنوان اولین دستگاه خانواده V معرفی کرد که به لطف وجود صفحه نمایش دوم در میان سایر رقبایی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شدند جایگاه خاصی را پیدا کرد. این صفحه نمایش کوچک که همیشه روشن می‌ماند مانند یک نوار در بالای صفحه‌نمایش اصلی و مستطیل‌شکل V10 تعبیه شده است. این صفحه نمایش دوم وظیفه اطلاع رسانی کلیه نوتیفیکیشن‌ها، تاریخ و ساعت را بر عهده دارد که با نور کم به شما نمایش داده می‌شود. این ویژگی بسیار کاربردی است و در زمان حالت صرفه جویی به صورت خودکار خاموش می‌شود اما شاید کاربر بخواهد آن را به طور کلی خاموش کند، در این حالت چاره چیست؟ امروز در تکفارس قصد داریم تا نخوه خاموش کردن صفحه نمایش دوم ال‌ V10 را به شما آموزش دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱-به قسمت تنظیمات بروید

شما می‌توانید با پایین کشیدن منوی اعلان‌ها و انتخاب آیکن تنظیمات و یا از طریق آیکن در منوی اصلی وارد شوید.

Head-to-settings-e1453095622308 (1)

۲- تنظیمات صفحه نمایش

به زبانه Display یا صفحه نمایش رفته و در این زیرمنو Second screen یا صفحه نمایش دوم را انتخاب نمایید.

Display-settings-e1453095670745

۳- خاموش کردن صفحه نمایش دوم

اکنون شما برای نمایش یا عدم نمایش نوار اعلان‌ها در صفحه نمایش دوم حق انتخاب دارید. با انتخاب گزینه سوم ال‌جی V10 به شما یادآوری می‌کند که نوار اعلان‌ها در زمان خاموش بودن صفحه نمایش ظاهر نمی‌شود تا بار دیگر از طریق همین منو آن را فعال کنید.

Turn-Second-screen-off-e1453095714877

۴- ذحیره انرژی

این دستگاه حالت صرفه جویی انرژی یا ذخیره انرژی بسیار خاصی را دارد و در زمان فعال بودن صفحه نمایش دوم به صورت خودکار خاموش می‌شود، البته این تنظیمات در منوی  Battery & power saving قابل ویرایش است و شما می‌توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

Battery-saving-e1453095762661

۵- بلاک کردن صفحه نمایش دوم

در این حالت زمانی که دستگاه شما روی ذحیره باتری قرار دارد صفحه نمایش دوم را پنهان می‌کند که همانند هر تنظیم دیگری قابل ویرایش است.

Block-use-of-second-screen

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.