اپ شناس: معرفی برنامه عیب شناسی موبایل Phone Doctor Plus - تکفارس 
اپ شناس: معرفی برنامه عیب شناسی موبایل Phone Doctor Plus - تکفارس 

اپ شناس: معرفی برنامه عیب شناسی موبایل Phone Doctor Plus

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ دی ۱۳۹۴ - 21:42
اپ شناس: معرفی برنامه عیب شناسی موبایل Phone Doctor Plus - تکفارس 

اگر گوشی شما مشکلی پیدا کرده و یا ایراد نرم افزاری دارد ولی هنوز روشن می‌شود بهترین برنامه ای که می توانم به شما پیشنهاد کنم، اپلیکیشن Phone Doctor Plus است.شما با استفاده از تشخیص های درست این برنامه، مشکلات گوشی خود را متوجه شوید و آنها را رفع کنید. تا حالا پیش آمده که گوشی شما هنگ های مداوم داشته باشه، طول عمر باتری کمی داشته باشه و… ؟ اگر همینطور هست، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

برنامه ” دکتر موبایل” می تواند ۳۰ مشخصه ی سخت افزاری گوشی شما، اعم از سنسور ها، اسپیکر ها، هندزفری ها و… را مورد آزمایش قرار دهد و طبق الگوریتم صحیح آنها، خروجی مشخصی برای شما به نمایش بگذارد.

همچنین شما میتوانید حسگر های ژریسکوپ گوشی خود را به خوبی آزمایش کنید و نقص های احتمالی آنها در همین برنامه به راحتی و زدن یک کلیک رفع کنید. قابلیت های تست فلشر دوربین، تشخیص میزان خطای دوربین و راه های ارتباطی LTE, 3G, 4G و Wi-Fi نیز در این برنامه گنجانده شده است. شایان ذکر است که این برنامه دارای تست کننده های صدای گوشی بوده و کوچک ترین لرزش ها و نوسانات صوتی را از بین خواهد برد.

قابلیت های بیشماری در این برنامه رایگان گنجانده شده که با کار کردن با آن به آنها پی خواهید برد. پس اگر ویبره، صدا، حسگرها و ۲۷ مشخصه ی سخت افزاری گوشی آندرویدی و یا iOSای شما مشکلات جزئی دارد، به راحتی با این برنامه تشخیصشان دهید و به یک تمیرکار موبایل تبدیل شوید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.