پردازنده‌های جدید تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارند - تکفارس 
پردازنده‌های جدید تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارند - تکفارس 

پردازنده‌های جدید تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارند

مبین محمدی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 16:05
پردازنده‌های جدید تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارند - تکفارس 

رویا تبدیل به واقعیت شد و شرکت مایکروسافت پس از انتشار رسمی ویندوز ۱۰ نسخه سازگار این سیستم عامل را برای گوشی‌های هوشمند طراحی کرد که اکنون امکان ادغام دستگاه‌های ویندوز ۱۰ امکان پذیر شده است. حال با وجود پردازنده‌های نسل ششمی کنونی و کوچ به پردازنده‌های آینده آن‌ها سازگاری کامل کامل و اختصاصی را با ویندوز ۱۰ خواهند داشت، البته این خبر را مایکروسافت اعلام کرده است پس از دسته شایعات نیست. به عبارت دیگر اگر شما دستگاه ویندوزی جدیدی (لپ تاپ یا رایانه‌های شخصی) را خریداری کنید ممکن است در نصب و اجرای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ به مشکلاتی برخورد کنید. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

با وجود پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی سیلیکون و کدنویسی بازنویسی کدهای سیستم‌عامل‌های قدیمی بر عهده سخت افزار و نوآوریهای آن قرار می‌گیرد که بیش از حد دشوار بوده و کارایی چندان خاصی را ندارند.

برای کسانی که می‌خواهند دستگاه‌های جدید Skylake را با قابلیت سازگاری نسخه‌های قبلی ویندوز داشته باشند خبرهای خوبی هم وجود دارد چراکه مایکروسافت می‌خواهد لیستی زا کلیه دستگاه‌های موجود آن را منتشر کند که تا ماه جولای ۲۰۱۷ پشتیبانی را انجام خواهند داد و اگر رایانه شخصی شما به ویندور ۱۰ آپدیت نباشد تنها آپدیت‌های مهم امنیتی نیز برای شما منتشر می‌شود.

۱۰ یک عدد جادویی است

این بدان معناست که رایانه‌های شخصی که قدرت آن‌ها توسط Skylake تامین می‌شود و برای ویندزو۷ و ویندوز ۸.۱ طراحی شده‌اند از تاریخ اعلام شده به بعد ممکن است فرآیند آسیب پذیری آن‌ها نیز بیش‌تر شود و در واقع به درستی عمل نکنند پس بهتر است با تکنولوژی مایکروسافت به روز باشیم و به ویندوز ۱۰ کوچ کنیم. به هر حال این حرکت مایکروسافت همه کاربران را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه‌ می‌دارد اما در انتها باید سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید