موفقیت های نوکیا در بازار چین - تکفارس 
موفقیت های نوکیا در بازار چین - تکفارس 

موفقیت های نوکیا در بازار چین

علیرضا
۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - 17:37
موفقیت های نوکیا در بازار چین - تکفارس 

موفقیت های نوکیا در بازار چین

بر اساس گزارشی از WinP.cn شرکت نوکیا جشن فروش دو میلیون موبایل سری لومیا را در چین برگزار کرد. نکته قابل توجه و قابل ذکر در این گزارش اینست که، این تعداد اسمارت فون لومیا فقط در طی سه ماه و از پنج دسامبر ۲۰۱۲ تا ۵ مارس ۲۰۱۳ در چین به فروش رفته است و البته لازم به ذکر است که در اواخر سال ۲۰۱۲ نیز تولید نوکیا  Lumia 920 هم با مشکل کمبود قطعات مواجه بوده است و تولید آن به این دلیل کاهش یافته است که مطمئناً تأثیر منفی در فروش Lumia 920 داشته است.

در این جشن نایب رئیس شرکت نوکیا و همچنین مدیر نوکیا در چین یعنی جناب آقای Gustavo Eichelmann نیز در کنار جمعی از کارکنان این شرکت حضور داشتند و این اتفاق مهم را با کارکنان این شرکت جشن گرفتند.

لومیا ۵۲۰ و لومیا ۷۲۰ هم در هفته های پیش رو در چین عرضه خواهند شد تا به نوکیا در رسیدن به یکی از قوی ترین فروش های اخیر خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ کمک کنند. نوکیا با فروش سری لومیا در در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۲ تا حدی از بحران اقتصادی خارج شده است و امیدوار است که با ادامه این روند روبه رشد بتواند با کمک سری لومیا و سیستم عامل ویندوز فون دوباره به جایگاه سال های نه چندان دور خود در بین تولید کنندگان موبایل دست پیدا کند.

البته بهترین بازاری که نسبت به محصولات لومیا و ویندوزفون تا کنون روی خوش نشان داده است همین بازار چین بوده است و محصولات مبتنی بر ویندوزفون رشد بسیار آهسته ای را در جهان سپری می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.