منتظرکنفرانس I/O  در ۱۸ می توسط گوگل باشید - تکفارس 
منتظرکنفرانس I/O  در ۱۸ می توسط گوگل باشید - تکفارس 

منتظرکنفرانس I/O در ۱۸ می توسط گوگل باشید

مهدی فوقی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 10:19
منتظرکنفرانس I/O  در ۱۸ می توسط گوگل باشید - تکفارس 

۱۸ می در شهر بزرگ سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا روزی برزگ در عرصه فناوری است روزی که قرار است غول بزرگ تکنولوژی یعنی شرکت گوگل از دستاورد های خود در یک سال رو نمایی کند و آنهایی را که رو نمایی شده اند به نمایش در آورد جهت خواند خبر با تک فارس همراه باشید.

مدیرعامل گوگل امروز طی پستی که با اکانت گوگل پلاس خود منتشر کرد اعلام نمود که امسال کنفرانس I/O گوگل از ۱۸ تا ۲۲ می در آمفی تئاتر ساحلی مانتِین ویو برگزار می شود که یک محل زیبا و بزرگ است.

هر ساله در ماه می این کنفرانس برگزار می شود و فرصتی برای علاقه مندان به شرکت گوگل و همچنین علاقه مندان به دنیای اینترنت و فناوری است فرصتی که در هیچ کنفرانس علمی پیش نخواهد آمد البته این کنفرانس آنچنان هم ارزان نیست و سال گذشته هر فرد برای ورود به بخش علمی باید ۳۰۰ دلار هزینه می‌کرد وبرای ورود به بخش کنفرانس ۹۰۰ دلار هزینه داشت که برای دیدن کل این کنفرانس باید ۱۲۰۰ دلار هر فرد هزینه می‌کرد حال باید دید مسئولان شرکت گوگل برای هر بخش و کل بخش های این نمایشگاه چه قیمتی را در نظر گرفته اند و مهلت خرید بلیط ها تا چه زمانی است؟

همچنین در کنفرانس ۲۰۱۵ گوگل پیش نمایش اندروید M و همچنین مارشمالو را نشان داد. امسال این کنفرانس در آمفی تئاتر در یک فضای باز اجرا می شود. احتمالا گوگل قصد دارد چیزی در خصوص خودرو را معروفی کند و یا شاید امسال شاهد هواپیمای بی سرنشین گوگل در طول کنفرانس باشیم چرا که نیاز به یک فضای گسترده داشته تا عنوانی بزرگ و عظیم را به همگان نشان دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید