شایعه: گلکسی اس ۷ دارای نسخه دو سیم کارته است - تکفارس 
شایعه: گلکسی اس ۷ دارای نسخه دو سیم کارته است - تکفارس 

شایعه: گلکسی اس ۷ دارای نسخه دو سیم کارته است

مبین محمدی
۲۷ دی ۱۳۹۴ - 09:06
شایعه: گلکسی اس ۷ دارای نسخه دو سیم کارته است - تکفارس 

به نظر می‌رسد که شایعات پیرامون پرچم دار بعدی شرکت سامسونگ پایانی ندارد و لحظه به لحظه بر تعداد آن افزوده می‌شود. البته هیچکس هنوز نمی‌تواند درباره مشخصات اصلی دستگاه نظر بدهد و همه چیز بر اساس حدس و گمان است که شامل اندازه صفحه نمایش و پردازنده آن است. کماکان ممکن است این مشخصات احتمالی تا زمان عرضه گلکسی اس ۷ تغییر داده شوند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

gsmarena_004

باتوجه به شایعات جدید گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ دارای سه اندازه و چهار مدل است. نسخه اول گلکسی اس ۷ دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی است و نسخه بزرگ‌تر آن یا اج به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خمیده محهز است. علاوه بر این گلکسی اس ۷ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی تخت پای خود را به بازار باز می‌کند، از لحاظ چیپست اصلی هنوز چیزی از سوی سامسونگ تایید نشده است اما خبرها نشان می‌دهد که دستگاه فوق دارای پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ است، البته ممکن است از چیپست Exynos 8890 هم در یکی از مدل‌ها استفاده شود.

تاییدیه‌های جدید اندونزی برخی از ویژگی‌های اضافی را بیان کرده است که شامل دو مدل SM-G930FD و SM-G935FD هستند، در گلکسی اس ۶ از شماره مدل G920 استفاده شده بود و قطغا این شماره مدل جدید متغلق به گلکسی اس ۷ است.

gsmarena_003

همانطور که می‌دانید دیگر مشخصات احتمالی گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ شامل QHD, Super AMOLED، رم ۴ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۲ مگابایتی نیز می‌شود. البته شایعات خبر از اسلات کارت میکرو اس دی را نیز می‌دهند. اگر این اخبار حقیقی باشد انتظار می‌رود که گلکسی اس ۷ در تاریخ ۲۱ فوریه به صروت رسمی معرفی شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.