آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۵ دی ماه - تکفارس 
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۵ دی ماه - تکفارس 

آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۵ دی ماه

مبین محمدی
۲۵ دی ۱۳۹۴ - 23:46
آنچه در امروز گذشت | کل اخبار ۲۵ دی ماه - تکفارس 

اگر در طول روز وقت نکرده‌اید اخبار دنیای تکنولوژی را که در تکفارس منتشر شده اند را دنبال کنید و از علاقه‌مندان به این حوزه هستید می‌توانید با دنبال کردن سری مطالب “آنچه در امروز گذشت” که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در تکفارس منتشر می‌شود به روز بمانید و خلاصه‌ای از اخبار هر روز را در این مطلب دنبال کنید. امروز خبرهای مربوط به دنیای گوشی‌های هوشمند به روزتر از روزهای گذشته بود و خبرهای خوبی هم برای طرفداران کنسول پلی استیشن ۴ سونی منتشر شد که در ادامه نگاه کوتاهی به آن‌ها خواهیم انداخت،

آپدیت جدید کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد+دانلود آپدیت

article_post_width_PS4-update-315

شرکت سونی امروز آپدیت جدید نسل هشتم کنسول خود را منتشر کرد، این آپدیت قدرت دستگاه را افزایش می‌دهد و در واقع از هدر رفتن منابع اصلی جلوگیری می‌کند، لازم به ذکر است که آپدیت جدید درایوهای این کنسول منتشر شده تا گیمرها بتواند با بازی های جدید به خوبی ارتباط برقرار کرده و با سرعت و قدرت بیشتری آن ها را اجرا کند. نام این آپدیت ۳.۱۵ است که با حجم ۲۷۵ مگابایت به صورت مستقیم قابل دانلود است. پس اگر می‌خواهید این آپدیت را برای پلی استیشن ۴ خود دریافت کنید به این مطلب سر بزنید.

گوشی هوشمند One M8 اچ‌تی‌سی آپدیت اندروید Marshmallow را در آسیا منتشر کرد

onem81

پس از انتشار آخرین نسخه اندروید یعنی Marshmallow اکثر شرکت‌های سازنده موبایل دستگاه‌های پرچم دار خود را به این سیستم عامل به روزرسانی کردند و برخی از این شرکت‌ها هنوز در این تکاپو قرار دارند. شرکت اچ‌تی‌سی این آپدیت را برای گوشی هوشمند One M8 در برخی از کشورها منتشر کرده است، این شرکت در طی بیانه‌ای اعلام کرد که انتشار  آپدیت اندروید Marshmallow برای دستگاه فوق هم اکنون در آسیا در دسترس قرار گرفته است.

ال جی جی ۵ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی می‌شود

lg-g4-beat

شرکت ال جی امروز خبر از معرفی شدن گوشی هوشمند ال جی جی ۵ را در کنگره جهانی موبایل را داد. غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد که مراسم معرفی این پرچم دار در تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

معرفی بازی Boom Beach – بخش دوم

boom-beach-TOP-screenshots-pic-6 (1)

چندی پیش در تکفارس تصمیم به معرفی کامل بازی Boom Beach گرفتیم و تقریبا ۱۰ روز پیش بود که اولین بخش این مقاله منتشر شد. امروز بخش دوم معرفی بازی Boom Beach در تکفارس انتشار یافت که در آن به معرفی ساختمان Headquarters پرداخته‌ایم. اگر از طرفداران این بازی هستید این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

اکنون خلاصه‌ای از اخبار منتشر شده و مهم دنیای تکنولوژی در تکفارس را برای شما مرور کردیم. همچنین می‌توانید لینک دیگر مطالب انتشار یافته را در زیر مشاهده کنید.

گوشی هوشمند Z3 سامسونگ در سه ماهه جاری روانه بازار اروپا می‌شود 

گوشی هوشمند ZenFone Max ایسوس در هند عرضه می‌شود

بزرگترین حافظه SSD با فضای ۱۳ ترابایت ساخته شد

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.