معرفی ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 
معرفی ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS

۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - 13:12
معرفی ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS - تکفارس 

معرفی ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS

در این مقاله قصد داریم که ۱۰ برنامه ی برتر سیستم عامل iOS را برای شما مخاطبین عزیز و گرامی سایت تک فارس معرفی نماییم.با ما همراه باشید.

 

iUploader

با استفاده از این نرم افزار فوق العاده شما میتوانید فایل های خود را در هر سایتی از آیفون و آیپد خود آپلود کنید،مراحل آپلود درست همانند مراحل آپلود از کامپیوتر می باشد.سادگی این برنامه کم نظیر است.

 

Note’d

در این برنامه شما میتوانید یادداشت های روزمره خود را به صورت بسیار زیبایی در آورده و آنها را ذخیره کنید تا هیچ کاری را فراموش نکنید و تنها با یک نگاه برنامه ای که قرار است انجام بدید را چک کنید.

 

Jenan

در این برنامه شما میتوانید انواع دعاها را بیابید.از جمله دعاهای موجود در این برنامه می توان به ” دعای کمیل ، جوشن کبیر ، ندبه ، عهد ، تعقیبات نماز و همچنین زیارت های مختلف ” اشاره نمود.در این برنامه دعا هم به صورت نوشتاری و هم به صورتی صوتی قابل خواندن و شنود هستند.

 

Movie360

دوربین آی دیوایس خود را با استفاده از این برنامه ی فوق حرفه ای کنید.این برنامه تنظیمات فوق العاده ای به همراه خود دارد که میتواند ضعف کیفیت  وتنظیمات آی دیوایس شما را برطرف کند تا با نهایت لذت از محیط اطراف خود فیلمی دلچسب بگیرید.

 

Top Dictionary

این دیکشنری که از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند ، به راحتی در محیط مرورگر وب و بسیاری از جاهای دیگر محیط دیوایس قابل استفاده است.

 

Sygic Iran GPS Navigation

از قوی ترین موقعیت یاب های اینترنتی برای کاربران ایرانی اپل.این برنامه سرعتی بسیار بالا و تقریبا پشتیبانی کامل از نام خیابان و کوچه های شهرهای بزرگ ایران دارد.از مزایای این برنامه استفاده از آن در حالت افلاین می باشد.

 

Quick Scan Pro

نرم افزار اسکن بارکدهای معمولی و کیو آر کد که توانایی ذخیره کتابخانه ی کدها را دارد و دارای کاربری بسیار ساده و امکانات بسیار زیادی است.

 

مناسک حج

محتویات این برنامه مطابق با کتاب مناسک حج می باشد و هیچ دخل و تصرفی در آن انجام نشده است.

 

Music Player All In One

یکی از جدیدترین و برترین پخش کننده های موسیقی ای او اس که دارای امکاناتی عالی است.این امکانات شامل ” کنترل سرعت پخش ، کنترل عالی ، کیفیت عالی و تم های مختلف است ”

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.