نسخه صورتی رنگ Sony Xperia Z5 هم‌اکنون به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 
نسخه صورتی رنگ Sony Xperia Z5 هم‌اکنون به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 

نسخه صورتی رنگ Sony Xperia Z5 هم‌اکنون به صورت رسمی تایید شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۲۲ دی ۱۳۹۴ - 11:21
نسخه صورتی رنگ Sony Xperia Z5 هم‌اکنون به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 

چندی پیش شایعه ای مبنی بر عرضه یک نسخه دیگر از گوشی های هوشمند Sony Xperia Z5 با رنگ صورتی منتشر شده بود و همگی منتظر تایید این متغیر جدید از سری گوشی های محبوب سونی اکسپریا زد بودند که چندی پیش این خبر به صورت رسمی تایید شد. پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چندی پیش کمپانی سونی برای آزمایش مجدد گوشی هوشمند Sony Xperia Z5 عکسی را منتشر کرد که در آن گوشی تست شده با رنگ صورتی قابل مشاهده بود و این خبر خیلی ها را بر این فکر فرو برد که شاید این کمپانی نامدار قصد دارد یک نسخه از گوشی خود با رنگ صورتی عرضه کند.

نسخه جدید این گوشی های هوشمند داراری بدنه ای از جنس گلاسه هستند. همچنین رنگ این گوشی صورتی کم رنگ است که بسیار چشم نواز و خاص از آب درآمده. امکانات این گوشی دقیقا امکانات همان سه نسخه عرضه شده یعنی مشکی، سفید و سبز را دارا است.

سونی به صورت رسمی اعلام کرده که می‌خواهد نسخه جدید گوشی Xperia Z5 را در ماه آینده در سرتاسر جهان عرضه کند ولی هنوز حرفی درباره قیمت و بهای آن نزده، حال باید صبر کرد و دید که این نسخه مانند باقی نسخه های این سری محبوبیت لازم را بدست خواهد آورد یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.