نتایج بنچمارک گلکسی اس ۷ اج از AnTuTu منتشر شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک گلکسی اس ۷ اج از AnTuTu منتشر شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک گلکسی اس ۷ اج از AnTuTu منتشر شد

مبین محمدی
۲۱ دی ۱۳۹۴ - 23:09
نتایج بنچمارک گلکسی اس ۷ اج از AnTuTu منتشر شد - تکفارس 

اگر شایعات اخیر درست باشند انتظار می‌رود که گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ در ماه آینده معرفی شود، حال اگر شما از طرفداران نسخه اج یا صفحه نمایش خمیده هستید باید اعلام کنم که به لطف AnTuTu مشخصات سخت افزاری گلکسی اس ۷ با فاش شدن نتایج بنچمارک آن منتشر شده است. البته این مشخصات احتمالی است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

نتایج این بنچمارک اطلاعات شگفت آوری ر به اشتراک گذاشته است، این شایعات اعلام می‌دارد که گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سات که انتظار می‌رود نسخه اس ۷ هم دارای همین اندازه باشد، البته ممکن است گلکسی اس ۷ دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی باشد.

در ادامه بنچمارک‌ها مشخص شده که دوربین دستگاه ۱۲ مگاپیکسل است که قبلا در مورد آن چیزهایی شنیده بودیم. به نظر می‌رسد که سامسومگ به جای بهبود دوربین و سنور دیگر جزئیات را به روزرسانی کرده است. در کنار گزارشات فاش شده مشخص است که پردازنده دستگاه کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ است که بازهم درباره آن شنیده بودیم. رم دستگاه به ۴ گیگابایت افزایش داده شده است که در مقایسه با نسخه قبلی ۱ گیگابایت ارتقا داده شده است، علاوه بر این به نظر می‌رسد که سیستم عامل ۶.۰ را نیز اجرا کند.

به یاد داشته بشاید که مشخصات سخت افزاری منتشر شده ممکن است متغلق به نمونه اولیه گلکسی اس ۷ اج باشد پس هنوز باید تا انتشار اخبار رسمی از سوی سامسونگ منتظر بمانیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.