گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3 معرفی شد - تکفارس 
گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3 معرفی شد - تکفارس 

گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3 معرفی شد

مبین محمدی
۲۱ دی ۱۳۹۴ - 20:21
گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3 معرفی شد - تکفارس 

شیائومی یک شرکت چینی تازه کار سازنده گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و مقرونه به صرفه است. در حالی که این شرکت دستگاه‌های خود را با قیمت پایینی روانه بازار می‌کند دارای مشخصات سخت افزاری خوبی هستند. اگر اخبار گذشته تکفارس را همراه کرده باشید قطعا از این آگاه هستید که گوشی هوشمند Redmi 3 یکی از دستگاه‌های تازه این شرکت است و قرار بر این بود که در هفته جاری معرفی شود،خوشبحتانه شرکت شیائومی به وعده‌های خودعمل کرد و امروز گوشی هوشمند Redmi 3 را نیز معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در طول هفته‌های گذشته شایعات مختلف قابل بحثی درباره این دستگاه منتشر شده بود اما اکنون شیائومی آن‌ها خاتمه داده است.  گوشی هوشمند Redmi 3 دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p HD و زیر بدنه زیبای آن یک پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۶۱۶ به همراه رم ۲ گیگابایتی وجود دارد که قدرت آن را تامی می‌کنند.

Redmi-3-2-640x480

حافظه این دستگاه ۱۶ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو اس‌دی نیز قابل ارتفا است، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل بوده و دارای ویژگی فوکوس خودکار است، همچنین در جلوی دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که برای مکالمه‌های تصویری و عکاسی سلفی مناسب است. دستگاه فوق از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر همه این‌ها باتری ۴,۱۰۰mA وظیفه روشن نگه داشتن آن را نیز به عهده خواهد داشت که برای مشخصات اعلام شده بسیار مناسب است.

گوشی هوشمند Redmi 3 از فردا در چین با قیمت ۱۰۶ دلار عرضه می‌شود، البته هنوز هیچ خبر رسمی درباره عرضه جهانی دستگاه فوق منتشر نشده است اما قطغا در آینده‌ای نه چندان دور به بازاراهای مختلفی پا می گشاید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.