سامسونگ ممکن است روی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای کار کند - تکفارس 
سامسونگ ممکن است روی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای کار کند - تکفارس 

سامسونگ ممکن است روی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای کار کند

مبین محمدی
۱۹ دی ۱۳۹۴ - 21:03
سامسونگ ممکن است روی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای کار کند - تکفارس 

رویا در حال تبدیل شدن به واقعیت است و آنگونه که پیش‌بینی شده بود تکنولوژی واقعیت مجازی در حال پیشرفت بسیاری است و همچنین شرکت‌های بسیاری در حال کار بر روی این بحث هستند. حال واقعیت مجازی قرار است تبدیل به چیز بزرگی شود که در واقع عاملیت پیشرفت آن خواهد بود، این بدان معناست که شرکت‌های دیگر در حال ساخت ابزارهای محتلف واقعیت مجازی هستند. شرکت نیکون اعلام کرد که ماموریت ۳۶۰ کلید خورده است که مربوط به دوربینی با قابلیت ضبط قیلم‌های ۳۶۰ درجه‌ای است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌تواند دستگاه‌های مشابه را داشته باشد، این شرکت به تازگی یک برند جدید با نام Gear 360 منتشر کرده است و بر اساس این نام تجاری دستگاه فوق قطعا یک گوشی هوشمند نیست و می‌تواند یک دوربین باشد.

البته باید به پروژه های پیشین سامسونگ اشاره‌ای هم داشته باشیم که مربوط به فیلم برداری ۳۶۰ درجه‌ای نیز می‌شود البته برای هدست Gear VR نیز بود. این نکته قابل عرض است که SamMobile می‌تواند نسخه کامل و تجاری  Gear 360 را نیز برای خرید مردم در دسترس قرار دهد. هم اکنون چندین دستگاه مختلف ۳۶۰ درجه‌ای در بازار وجود دارد و این تکنولوژی در حال پیشرفت است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.