CES 2016: نگاهی کوتاه به گلکسی تب پرو اس سامسونگ - تکفارس 
CES 2016: نگاهی کوتاه به گلکسی تب پرو اس سامسونگ - تکفارس 

CES 2016: نگاهی کوتاه به گلکسی تب پرو اس سامسونگ

مبین محمدی
۱۷ دی ۱۳۹۴ - 01:40
CES 2016: نگاهی کوتاه به گلکسی تب پرو اس سامسونگ - تکفارس 

قبل از برگزاری برگزاری رویداد اختصاصی شرکت سامسونگ در CES 2016 ما در تکفارس خبری از گلکسی تب پرو اس منتشر کردیم که در واقع شایعاتی درباره مجهز بودن این دستگاه به سیستم عامل ویندوز ۱۰بودند. این شرکت در نهایت گلکسی تب پرو اس را معرفی کرد و کلیه شایعات هم بر اساس واقعیت بودند. در ادامه با تکفار همراه باشید تا نگاه کوتاهی به این دستگاه خارق‌العاده بیاندازیم.

اگر قصد مقایسه دستگاه‌های جدید سامسونگ یعنی نوت بوک سری ۹ و گلکسی تب پرو اس را نداشته باشیم باید اعلام کنم که گلکسی تب پرو است طراحی شبیه به دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت دارد، البته امحصول جدید سامسونگ فراتر از یک تبلت اندرویدی است و اجرای آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز  واقعا بسیار عالی است و یک تجربه کاربری فوق‌العاده را به صورت نهایی ارائه می‌دهد.

گلکسی تب پرو اس مجهز به پردازنده Core M است که در واقع همان نوع تراشه استفاده شده در مک بوک بوده و ضحامت کلی دستگاه ۶.۳mm است.

Samsung-galaxy-tabpro-s-120-1280x853

به نظر می‌رسد که این بار سامسونگ فضا ذخیره‌سازی بسیاری را به ارمغان آورده است که در واقع دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی را نیز بارگزاری می‌کند، همچنین از سوی دیگر رم ۴ گیگابایتی مشکل پایین بودن سرعت عملیات را لفو خواهد‌کرد. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۱۲ اینچ بوده و وضوح آن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

شاید از لحاظ منطقی کار درستی نباشد که سامسونگ تبلتی را با سیستم عامل ویندوزی روانه بازار کند چراکه کلیه دستگاه‌های گلکسی دارای سیستم عام اندروید بوده‌اند، با این حال متنوع بودن دستگاه‌های سامسونگ ثابت شده‌است و می‌تواند هر سلیقه‌ای را بر طرف کند.

Samsung-galaxy-tabpro-s-119-1280x853

گلکسی تب پرو اس بر خلاف سرفیس مایکروسافت دارای دو حالت جداگانه بوده که اوج راحتی را چه با کارکردن صفحه کلید و یا در دست داشتن تبلت ثابت می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.