CES 2016: ال جی گوشی‌های هوشمند K10 و K7 را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 
CES 2016: ال جی گوشی‌های هوشمند K10 و K7 را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 

CES 2016: ال جی گوشی‌های هوشمند K10 و K7 را در CES 2016 معرفی کرد

مبین محمدی
۱۵ دی ۱۳۹۴ - 14:55
CES 2016: ال جی گوشی‌های هوشمند K10 و K7 را در CES 2016 معرفی کرد - تکفارس 

شرکت ال جی از قبل اعلام کرده بود که قصد معرفی دو گوشی هوشمند جدید سری K را معرفی کندو امروز این اتفاق افتاد و در طی رویداد CES 2016 دو گوشی هوشمند K10 و K7 را با نسخه ۵.۱ اندروید لالی پاپ معرفی کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

اولین گوشی هوشمند معرفی شده از سوی ال جی  K7 نام دارد که دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی که مجهز به وضوح FWVGA بوده و در دو مدل ۳G و ۴G LTE نیز روانه بازار خواهد شد. هر دو مدل ۳G و ۴G همراه با پردازنده‌های چهار هسته‌ای و رم‌های ۱.۵GBیا  ۱GB خواهند بود و همچنین حافظه داخلی آن‌ها ۸ و ۱۶ گیگابایتی می‌باشد که شامل یک باتری  ۲۱۲۵ mAh هم خواهد شد.

گوشی هوشمند K10 دارای یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی اچ دی است که وضوح آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و همانند دستگاه دیگر در دو مدل  ۳G و ۴G LTE نیز عرضه می‌شود. مدل ۴G با یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲GHzیا ۱.۳GHz و دیگر مدل آن با پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۱۴Ghz نیز روانه بازار می‌شود، البته مدل ۳G هم دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۳GHz بوده که رم های آن دارای سه گزینه انتخابی ۱GB, 1.5GB یا ۲GB نیز خواهد بود.

حافظه ذخیره سازی این دستگاه در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایتی ساخته می‌شود که دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دیگر آن ۸ مگاپیکسل نیز خواهد بود، البته مدل ۳G دستگاه مجهز به دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی است، متاسفانه هنوز شرکت ال جی به قیمت‌های این دو محصول هیچ اشاره‌ای نداشته است و فعلا خبری از تاریخ در دسترس بودن آن از سوی ال جی منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.