هواوی P9 با رم ۶ گیگابایتی معرفی می‌شود - تکفارس 
هواوی P9 با رم ۶ گیگابایتی معرفی می‌شود - تکفارس 

هواوی P9 با رم ۶ گیگابایتی معرفی می‌شود

مبین محمدی
۱۴ دی ۱۳۹۴ - 19:11
هواوی P9 با رم ۶ گیگابایتی معرفی می‌شود - تکفارس 

شرکت هواوی هر سال بهتر از سال‌های دیگر عمل می‌کند و قسمت بیش‌تری را از بازار گوشی‌های هوشمند را به تصرف خود در می‌اورد. در طول سال میلادی گذشته شایعات متعددی درباره گوشی هوشمند P9 منتشر شد و با توجه به خلاصه از این شایعات پرچم دار جدید شرکت هواوی در ماه مارس معرفی می‌شود اما ممکن است که هواوی پرچم دار جدید خود را زودتر از تاریخ شایعه شده معرفی کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به گزارش جدید که یکی از وب سایت‌های انگلیسی زبان آن را فاش کرده است این احتمال وجود دارد که شرکت هواوی گوشی هوشمند جدید خود یعنی P9 را این هفته در طول برگزاری رویداد CES 2016 معرفی کند، که در یک رویداد مطبوعاتی انجام می‌شود.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه باشد، اما جالب ترین بخش درباره مشخصات شایع شده وجود رم ۶ گیگابایتی در این دستگاه است که طبق گفته هیئت مدیره هواوی این شرکت قصد دارد رم دستگاه های خود را از ۴ گیگابایت به ۶ گیگابایت تغییر دهد.

دیگر مشخصات شایعه شده عبارتند از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده Kirin 950، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 و سنسور اثر انگشت که به عنوان یک اقدام امنیتی تازه اضافه شده است.

هواوی قصد برگزاری یک رویداد مطبوعاتی را در ۵ ژانویه در شهر لاس وگاس را دارد و اگر این خبرها واقعیت داشته باشند این شرکت گوشی هوشند جدید خود یعنی P9 را معرفی می‌کند. به محض برگزاری این رویداد ما شما را در تکفارس مطلع خواهیم کرد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید