اطلاعات تکمیلی از گوشی Samsung Galaxy J1 لیک شد - تکفارس 
اطلاعات تکمیلی از گوشی Samsung Galaxy J1 لیک شد - تکفارس 

اطلاعات تکمیلی از گوشی Samsung Galaxy J1 لیک شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۷ دی ۱۳۹۴ - 10:50
اطلاعات تکمیلی از گوشی Samsung Galaxy J1 لیک شد - تکفارس 

مطمئنا به همراه گوشی های سونی و هوآوی، سامسونگ پرطرفدارترین گوشی موجود در جهان است که می‌توان گفت بخش عظیمی از درآمد این شرکت از فروش گوشی های این برند است. خوب رابط کاربری ساده اما زیبا، قابلیت های بالا با کمترین قیمت، نوآوری در ساخت هر گوشی همه و همه منجر به محبوبیت این گوشی شده است. اما اخیرا اطلاعات جدیدی از جدیدترین پرچمدار این کمپانی یعنی Samsung Galaxy J1 لیک شده که پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در اواخر ماه گذشته مسئول تبلیغات این شرکت در شبکه های مجازی تصویری زنده منتشر کرد و سپس در توییتر خود نوشته ای بر این منوال به انتشار در آورد:

با انتشار این توییت می‌توان گفت اطلاعات تکمیلی این گوشی منتشر شده است و درکل این اطلاعات کلی گوشی است:

گوشی قدرت گرفته از Samsung Exynos 3475 SoC، صفحه نمایش ۴.۵ اینچی، وضوح تصویر ۴۸۰×۸۰۰، ۱ گیگابایت رم و سیستم عامل Android 5.1.1 Lollipop OS. اینها مشخصات کلی این گوشی تا به اینجا هستند.

البته قبلا نیز بنچمارکی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات دیگری از قبیل اینکه این گوشی ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۲ مگاپیکسل دوربین جلو خواهد داشت منتشر شده است. لازم به ذکر است این گوشی قرار است در سال ۲۰۱۶ و با قیمت ۱۰۰ دلار در بازار عرضه شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.