کاهش قیمت Blackberry Priv در کانادا - تکفارس 
کاهش قیمت Blackberry Priv در کانادا - تکفارس 

کاهش قیمت Blackberry Priv در کانادا

علیرضا نیک‌ اندیش
۷ دی ۱۳۹۴ - 10:27
کاهش قیمت Blackberry Priv در کانادا - تکفارس 

یکی از پرطرفدارترین گوشی ها به خصوص در مغرب زمین مطمئنا برند Black Berry است. این گوشی ها همیشه طرفداران خاص خود را داشته و هیچ وقت مثل برندهای دیگر مانند سامسونگ، سونی، هوآوی و… نبوده و همین امر سبب می‌شود تا محصولات این کمپانی را تبدیل به یک چیز خاص کند. اما به تازگی خبری مبنی بر اینکه گوشی Black Berry Priv در کانادا کاهش قیمت داشته است منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده، به صورت رسمی یک هفته بعد مدیر عامل کمپانی Black Berry آقای John Chen اوائل سال بعد قرار است قیمت گوشی Black Berry The Priv را در کشور خانگی این کمپانی یعنی کانادا پایین بیاورد و این خبر بسیاری را خوشحال کرد.

طبق اطلاعات جدید و منتشر شده توسط شرکت Black Berry این گوشی آندروید قرار است در کانادا با قیمت ۲۵۰ دلارکانادا که چیزی حدود ۱۸۰ دلار است به فروش برسد. این یعنی ۱۵۰ دلارکانادا کاهش قیمت در صورتی که قیمت اصلی این گوشی ۴۰۰ دلار کانادا است.

البته لازم به ذکر است که این تخفیف فوق العاده تنها مختص کشور کانادا است و هم‌‍اکنون این گوشی در کشور های مختلف با همان قیمت ۴۰۰ دلارکانادا در حال فروش رسیدن است، پس این بهترین فرصت برای کسانی که در کانادا اقامت دارند است تا این گوشی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنند.

این تخفیف تنها چند روز پس از عرضه این گوشی بوده و مطمئنا این کار سخاوتمندی این شرکت را می‌رساند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.