تصویر جدیدی از گوشی LG Optimus Zone 3 لیک شد - تکفارس 
تصویر جدیدی از گوشی LG Optimus Zone 3 لیک شد - تکفارس 

تصویر جدیدی از گوشی LG Optimus Zone 3 لیک شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۵ دی ۱۳۹۴ - 10:11
تصویر جدیدی از گوشی LG Optimus Zone 3 لیک شد - تکفارس 

مطمئنا چندین برند معتبر در بین عرضه کنندگان گوشی های هوشمند جایگاه خاصی را دارا هستند. برای مثال می‌توان به Samsung، Huawei و Sony اشاره کرد. اما همیشه LG طرفداران خاص خودش را داشته است. اما به تازگی تصویر جدیدی در رابطه با گوشی LG Optimus Zone 3 منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بله همانطور که گفتیم تصویر جدیدی از این اسمارت فون در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف منتشر شده که این تصاویر چند چیز را نشان می‌‌دهند، یکی این که این گوشی از قابلیت ۴G پشتیبانی می‌کند و یکی دیگر این که در صفحه نمایش آندروید هیچ محدوده ای وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام صفحه نمایش گوشی خود بهره لازم را ببرید.

در زیر شما را دعوت می‌کنیم تا به مشاهده این تصویر بپردازید:

gsmarena_001

تصویر لیک شده از گوشی

حال باید دید که این گوشی پس از عرضه خود می‌تواند از محبوبیت لازم برخوردار باشد یا خیر. آخرین گوشی از سری LG Optimus Zone در سال ۲۰۱۴ با نام LG Optimus Zone 2 عرضه شد که با استقبالی نچندان دلچسب روبرو شد.

طبق اطلاعات منتشر شده مشخصات گوشی از این قبیل هستند:

صفحه نمایش حرارتی ۳.۵ اینچی، ۳ مگاپیکسل دوربین، پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 200، تنها ۵۱۲ مگابایت رم، باتری ۱,۷۰۰mAh و همچنین لازم به ذکر است که طبقه گفته بعضی از وبسایت ها رم گوشی ۱ گیگابایت است و صفحه نمایش نیز ۴ اینچ است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما درمیان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید