فیس‌بوک مسنجر با ویژگی فوتو مجیک و گزینه های سفارشی آپدیت شد - تکفارس 
فیس‌بوک مسنجر با ویژگی فوتو مجیک و گزینه های سفارشی آپدیت شد - تکفارس 

فیس‌بوک مسنجر با ویژگی فوتو مجیک و گزینه های سفارشی آپدیت شد

مبین محمدی
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 16:29
فیس‌بوک مسنجر با ویژگی فوتو مجیک و گزینه های سفارشی آپدیت شد - تکفارس 

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که به شدت به مسنجر فیس‌بوک علاقه دارید و برای ارتباط با دوستان، نزدیکان و اقوام خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، آخرین آپدیت این اپلیکیشن ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان آورده است و برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این آپدیت فوق العاده مطلع شوید.

برای شروع باید اعلام کنم که Photo Magic یکی از این ویژگی‌های جدید است، برای کسانی که با این ویژگی آشنا نیستند باید اعلام کنم که این ویژگی در واقع تشحیص چهره افراد را بر عهده دارد و به شما اجازه می‌دهد تا تصویر مورد نظر خود را به صورت مستقیم برای کسانی که در تصویر هستند ارسال کنید. این ویژگی تقریبا یک ماه پیش به صورت آزمایشی روی اندروید راه اندازی شد و اکنون روی تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا است.

فیس‌بوک قابلیت‌های شخصی سازی جدید را هم در این آپدیت به ارمغان آورده است که با آن کاربران قادر خواهند‌بود تا چت‌های شخصی خود را به رنگ دلخواه تغییر دهند باری مثال شما می‌توانید پانل چت هر کدام از دوستانتان را به رنگ خاصی در بیاورید.

علاوه بر این کاربران حتی می‌توانند شکل‌های emoji را به صورت دلخواه تنظیم کنند و در چت‌های محتلف نیز از آن‌ها استفاده نمایند که اساسا این شکلک‌ها جایگزین دکمه Like نیز خواهند‌بود. در حلا حاضر این آپدیت در گوگل پلی و آیتونز در دسترس قرار گرفته است که شما می‌توانید آن‌ها را در لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود مسنجر فیس‌بوک از آیتونز

دانلود مسنجر فیس‌بوک از گوگل پلی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.