گوگل ترانسلیت قدرتمند تر از گذشته ظاهر خواهد شد - تکفارس 
گوگل ترانسلیت قدرتمند تر از گذشته ظاهر خواهد شد - تکفارس 

گوگل ترانسلیت قدرتمند تر از گذشته ظاهر خواهد شد

مبین محمدی
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 20:59
گوگل ترانسلیت قدرتمند تر از گذشته ظاهر خواهد شد - تکفارس 

گوگل ترانسلیت در حال حاضر فوق‌العاده قدرتمند و کارآمد است، اما این سرویس به دنبال  بالا بردن کارایی برای کاربران سیستم عامل بی نظیر اندروید بوده و آجذاب تر از گذشته حضور خود را به نمایش می‌گذارد. گوگل در رویداد اخیر برگزار شده خود اعلام کرد که برنامه هایی را برای بخش ترجمه خود در نظر گرفته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

گوگل به این امر در هند اشاره کرد که آن‌ها اغلب چندین بار در طول روز بین زبان‌های انگلیسی و هندی تغییر را انجام می‌دهند. با این حال این حرکت ممکن است برای بسیاری از کاربران که از سرویس گوگل ترانسلیت روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند مفید و کارآمد باشد.

با ویژگی‌های جدید کاربران می‌توانند با انتخاب متن مورد نظر خود بدون خارح شدن از برنامه آن را با استفاده از گوگل ترانسلیت ترجمه کنند که با این عمل دیگر نیازی به کپی و پیست کردن نیست. اعلام شده که این ویژگی در برنامه‌های شحص ثالث از قبیل فیس‌بوک و واتس آپ کار خواهد‌کرد و به جای انجام تعویض بین اپلیکیشن ها با های لایت یا برجسته کردن آن ها متن مورد نظر خود را به زبان مورد نیاز خود ترجمه کنید. این ویژگی در طی آپدیتی در سال آینده نیز برای اندروید ۶.۰ Marshmallow منتشر می‌شود که البته انتظار می‌رود در اوایل سال جاری این آپدیت انتشار یابد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید