چه انتظاراتی از CES 2016 داریم - تکفارس 
چه انتظاراتی از CES 2016 داریم - تکفارس 

چه انتظاراتی از CES 2016 داریم

مبین محمدی
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - 22:08
چه انتظاراتی از CES 2016 داریم - تکفارس 

نمایشگاه CES یکی از محبوب ترین و بزرک ترین رویداد های سالانه به شمار می‌آید، همانطور که آگاه هستید این نمایشگاه در اوایل سال تازه میلادی آغاز می‌شود، از آنجا که چیزی به آغاز سال تازه میلادی نمانده است پس شرکت های بزرگ تکنولوژی مقدمات لازمه را برای برگزاری رویداد انجام می دهند. امسال قرار است که در تاریخ ۶ ژانویه برابر با ۱۶ دی ماه در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده آمریکا همانند هر سال دیگر برگزار شود، برای نمایشگاه امسال انتظار دیدن دستگاه های جدید و تکنولوژی های نو را داریم. امشب در تکفارس قصد داریم نگاهی کوتاه به انتظارات موجود از نمایشگاه CES 2016 داشته باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

طبق معمول همیشه قبل از هر رویدادی شایعات مختلفی منتشر می‌شوند امشب قصد جمع آوری این شایعات و حقایق را درباره نمایشگاه CES 2016 داریم و به رویدادهای اعلام شده توسط شرکت های مختلف اشاره خواهیم کرد.

سامسونگ

ژانویه ۵ | ۱۴:۰۰-۱۴:۴۵ PT

غول تکنولوژی کره جنوبی  در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد ۵ ژانویه است، اکنون با توجه به شایعات و شواهد موجود انتظار می‌رود که این شرکت آخخرین پرچم دار خود یعنی گلکسی اس ۷ را نیز معرفی کند. شرکت سامسونگ معمولا در اوایل سال تازه دستگاه های جدید خود را معرفی می‌کند، البته لازم به ذکر است که سامسونگ هیچ خبر رسمی در این‌باره منتشر نکرده است و این خبر از دسته شایعات به شمار می‌آید، پس باید فعلا صبر کنیم.

با این خال شایعات نزدیک به واقعیت حبر از معرفی دو گوشی هوشمند جدید می‌دهند که به احتمال زیاد یکی از آن ها گلکسی A9 است و  قطعا درباره تاریخ عرضه آن هم صحبت خواهد شدریال در ادامه انتظار می‌رود که سامسونگ درباره ویژگی پرداخت همراه این شرکت خبرهایی را به همراه داشته باشد.

Samsung

ال جی 

ژانویه ۵ | ۸:۰۰-۸:۴۵ PST

قرار بر این است که‌اولین رویداد توسط شرکت ال جی برگزار شود و دومین غول تکنولوژی کره جنوبی دستگاه‌های جدیدی را برای معرفی آماده کرده استکه یکی از آن ها گوشی هوشمند ال جی جی فلکس ۳، اگرچه هنوز جزئیاتی از این خبر فاش نشده است اما ال جی درباره گوشی هوشمند منحنی صحبت هایی را کرده است. پس بی صبرانه منتظر عملکرد ال جی در CES 2016 خواهیم‌بود.

lg-thmb

سونی

ژانویه ۵ | ۰۵:۰۰ PST

ما این انتظار را ندارم که در طی ۳ هفته شرکت سونی اکسپریا Z6 را معرفی کند و این انتظار غیر منطقی است، البته تایید شده که این شرکت دستگاه جدیدی را برای معرفی دارد. دستگاه نام برده شده دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی با وضوح ۲,۱۶۰ در ۳,۸۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراکون ۸۲۰ تامین می شود، دوربین اصلی دستگاه فوق ۲۳ مگاپیکسل بوده و انتظار می رود وزن آن از دیگر دستگاه های امسال سونی سنگین تر باشد و باتری آن قوی تر از گذشته ساخته شود.

16CES-Invitation-1125

هواوی

ژانویه ۵ | ۱۰:۰۰-۱۱:۰۰ PST

شرکت هواوی قرار است که حلاق تر و هوشمند تر از سال های گذشته ظاهر شود. اگرچه چیزی درباره نام دستگاه منتشر نشده اما انتظار می رود که مدلی دیگر از honor را برای معرفی آماده کرده باشد و همچنین ممکن است که دستگاهی شبیه به Mate 8 رامعرفی کند. به عنوان یادآوری صفحه نمایش دستگاه فوق ۶ اینچی ۱۰۸۰p به همراه چیپست HiSilicon Kirin 950 نیز می‌باشد. هواوی قطعا در CES 2016 درخشان تر از دیگر سال ها خواهد بود و ممکن است در کنار دعوت نامه ها برای همه سورپرایزی را در نظر گرفته باشد.

Screen-Shot-2015-11-19-at-2.02.44-PM

لنوو: شرکت لنوو امسال گوشی هوشمند جدید چینی خود را به نمایش می گذارد اگرچه هیچ خبری از برگزاری رویداد رسمی از سوی آن منتشر نشده است در طول نمایشگاه قطعا دستگاه های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

ایسوس: حضور شرکت ایسوس در CES 2016 تایید شده است و فرض بر این را داریم که گوشی هوشمند جدید ZenFone را معرفی کند، البته همه این ها از دسته شایعات هستند و شاید این شرکت با تکنولوژی های نو خود را نشان دهد.

امسال نمایشگاه CES 2016 گرم تر از دیگر سال ها خواهد شد و شرکت های مختلف تکنولوژی با حضور خود هیجان‌انگیز ترین اتفاق‌ها را خواهند ساخت. نظر شما درباره نمایشگاه CES 2016 چیست؟

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید