افزونه های مرورگر اج به زودی منتشر می‌شوند - تکفارس 
افزونه های مرورگر اج به زودی منتشر می‌شوند - تکفارس 

افزونه های مرورگر اج به زودی منتشر می‌شوند

مبین محمدی
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - 19:18
افزونه های مرورگر اج به زودی منتشر می‌شوند - تکفارس 

همانطور که می دانید شرکت مایکروسافت در زمان انتشار ویندوز ۱۰ یک مرورگر اختصاصی برای آن با نام مایکروسافت اج طراحی کرد، این مرورگر بسیار از ویژگی های مهم و کاربردی را به ارمغان آورده‌بود که باعث شد کاربران مرورگر اینترنت اکسپلورر آن را به مرورگر قدیمی و کم سرعت ترجیح دهند، در زمان انتشار این مرورگر اعلام شد که هیچ افزونه‌خاصی را ندارد، البته چندی پیش وعده هایی برای افزونه های اج داده شد اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت می‌خواهد به زودی افزونه های کاربردی را برای مرورگر اج منتشر کند، با این حال دیگر جای نگرانی برای از دست دادن کاربران اج نیست. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت در ماه اکتبر اعلام کرد که به طور فعال مشغول کار بر روی این پروژه بوده است و می‌خواهد افزونه های امن و قابل اعتماد را برای مرورگر اج به ارمغان بیاورد، این می تواند یکی از ویژگی های آپدیت بعدی و آینده ویندوز ۱۰ باشد، به گفته رسانه های انگلیسی زبان این مجموعه در طی سال ۲۰۱۶ نیز منتشر می‌شود.

در ابتدا قرار بود که این افزونه ها در طی آپدیت چند هفته گذشته اضافه شود اما مایکروسافت این برنامه را کنسل کرد و در طی بیانه ای خبر از انتشار آن در ۲۰۱۶ را داد، البته ممکن است که مایکروسافت آن را به عنوان هدیه سال نو در دسترس کاربران قرار دهد.

این تاخیر در ارائه آپدیت مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و تا پایان سال جاری میلادی و آغاز سال ۲۰۱۶ چیزی نمانده است، در واقع روزها به سرعت می گذرند پس جای هیچ نگرانی نیست.

دیروز در پیش نمایش سایت به صورت اتفاقی نشان داده شد که شرکت مایکروسافت روی افزونه های مرورگر اج کار می کند و برای اولین بار توسط کاربران توییتر WalkingCat نیز دیده شد.

ظاهرا پیش نمایش اولیه به کاربران اجازه می دهد تا این افزونه های را به صورت دستی دانلود و نصب نمایند، توسعه دهندگان به دنبال این هستند که بتوانند افزونه های مرورگر کروم را به اج تبدیل کنند. مایکروسافت هنوز هیچ تاریخ خاصی را ارائه نداده است اما پشتیبانی از فرمت های مختلف حتما از ویژگی های اصلی آن خواهد بود. اکنون باید تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی برای در دسترس قرار گرفتن این افزونه های صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.