تست ویژگی لمس سه بعدی در نسخه اندرویدی اینستاگرام - تکفارس 
تست ویژگی لمس سه بعدی در نسخه اندرویدی اینستاگرام - تکفارس 

تست ویژگی لمس سه بعدی در نسخه اندرویدی اینستاگرام

حامد عبدالّهی
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 21:35
تست ویژگی لمس سه بعدی در نسخه اندرویدی اینستاگرام - تکفارس 

یکی از ویژگی های قابل توجه در آخرین نسل گوشی های iPhone فناوری لمس سه بعدی است که بسته به میزان فشار اعمالی به صفحه نمایش واکنش نشان میدهد. این امکان به کاربر اجازه میدهد بدون باز کردن مطلبی، محتویات آن راببیند. ظاهرا اینستاگرام در حال بررسی و تست این ویژگی بر روی برنامه خود میباشد.

instagram1

در طول بررسی کوتاهی که انجام گرفت، ویژگی جدید در خود برنامه قرار گرفته و این بدان معنی است که دستگاه هایی که امکان لمس سه بعدی را ندارند میتواننند با لمس تصویر به مدت طولانی تر، از این ویژگی استفاده کنند. با کشیدن thumbnail به پایین میتوان تصویر را مشاهده کرد بدون آنکه این تصویر در تمام صفحه ظاهر شود. هنگام استفاده از این ویژگی جالب تصویر در قسمتی از صفحه ظاهر شده و اطراف آن اندکی بلورشده(محو) خواهد بود. همچنین در صورت مشاهده عکس به این طریق میتوانید با کشیدن انگشت خود بر روی تصویر موزد نطر و یا کشیدن آن به پایین تصویر مورد نظر را like کنید، با دیگران به اشتراک بگذارید، فرد مورد نظر را Follow کنید یا صرفا به مشاهده تصویر بپردازید. بازخورد لرزشی از گوشی به شما امکان میدهد تا هریک از این دستورات را درک کنید.

این ویژگی جدید اینستاگرام ساعاتی پس از اتشار برای اندروید، حذف شد که احتمالا عملی در جهت تست ویژگی جدید بوده و نشان میدهد احتمالا (امیدواریم) در آینده منتشر شود.

نطر خود را در باره آینده این ویزگی با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.