آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد - تکفارس 
آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد - تکفارس 

آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد

مبین محمدی
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 09:00
آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد - تکفارس 

اگر به یاد داشته باشید آخرین آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 در ماه نوامبر میلادی منتشر شد، حال به نظر می رسد که سامسونگ به روزرسانی جدید دیگری را برای این ساعت هوشمند منتشر کرده‌است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این آپدیت نرم افزاری مطلع شوید.

آخرین آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2عملکرد دستگاه را بهبود داده‌ و برخی از اشکالات موجود آن نیز رفع شده‌است، از سوی دیگر ویژگی های جدیدی به آن نیز اضافه شده که کاربردهای خاص خود را دارند.

این به روزرسانی برخی از اپلیکیشن های جدید را برای دستگاه به ارمغان آورد است که شامل ساعت جهانی، ESPN و یک اپلیکیشن خبری است، علاوه بر این شیوه جدیدی برای جستجو در مخاطبین از طریق صورت امکان پذیر شده‌است. در کنار همه این ها یک تایمر هم به صفحه نمایش استفاده شده که استفاده از آن به صورت دلخواه بوده و وظیفه آن هشدار برای قطع اتصال و اتصال دوباره بلوتوث است.

آپدیت نرم افزاری ساعت هوشمد Gear S2 با حجم ۸۹ مگابایت و شماره ساخت R32XXU2BOKK اکنون در دسترس دانلود قرار گرفته است، اگر شما از دارندگان این ساعت سامسونگ هستید و هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید پیشنهاد می‌شود که همین حالا آن را دانلود کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.