معرفی اپلیکیشن youcam perfect - تکفارس 
معرفی اپلیکیشن youcam perfect - تکفارس 

معرفی اپلیکیشن youcam perfect

مبین محمدی
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 09:36
معرفی اپلیکیشن youcam perfect - تکفارس 

امروزه گوشی های هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار هستند و با پیشرفت کیفیت دوربین آن ها روز به روز اپلیکیشن های جدیدی برای ویرایش تصاویر گرفته شده و یا گرفتن تصاویر به صورت متنوع طراحی و منتشر می شود. امروز در تکفارس قصد داریم تا یک اپلیکیشن ویرایش تصاویر را با نام youcam perfect به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با این اپلیکیشن و نحوه استفاده از آن آشنا شوید.

اپلیکیشن youcam perfect به منظور گرفتن بهتر تصاویر سلفی طراحی شده است، البته ویرایش هرگونه تصویری در آن امکان پذیر است اما همانطور که می دانید کار اصلی هرچیزی از پیش تعیین شده است.

big_69522cae3ab39c9beb465ce40ffe54d5_youcam_perfect

این اپلیکیشن شامل بخش های مختلفی است که هریک از آن ها کارایی خاص خود را دارند، اولین گزینه دسترسی Perfect Cam نام دارد که در واقع با آن می توان تصاویر خود را به صورت مستقیم از اپلیکیشن به ثبت برسانید، البته این بخش خالی از لطف نبوده و ابزارهای مختلفی را برای شما به ارمغان آورده است، در این بخش می توانید روی تصویر خود افکت گذاری کنید و قبل از گرفتن تصویر مورد نظر  افکت خود را روی آن بگذارید، همچنین می توان از ترکیب چند تصویر در آن استفاده کرد.

Capture

اگر به نام این اپلیکیشن دقت کرده باشید قطعا به این پی خواهید برد که زیباسازی تصاویر را بر عهده دارد. البته این اپلیکیشن ممکن است بیش تر برای بانوان جذاب باشد اما خوب آقایان هم تا حدودی می توانند از آن استفاده کنند.

در بخش Face Beautify می توانید تصویر خاص مورد نظر خود را انتخاب کنید و به ویرایش سریع آن بپردازید، تصورش را داشته باشد که با چند تاچ می توانید تصویر خود را روتوش کنید و ماباقی عملیات زیبا سازی را روی آن انجام دهید. گزینه اول این بخش به صورت خودکار نقاط مختلف صورت شما را تشحیص می دهد و پس از آن می توانید از ویرایش های آماده استفاده کنید یا به صورت دلخواه و دستی آن ها را تغییر دهید، پس از انتخاب نقاط مختلف صورت مانند بینی، لب و کونه ها باید روی آن ویرایش های خاص خود را انجام دهید که شامل روتوش سریع، روشن کردن پوست صورت، تغییر رنگ چشم و از قبیل این ها است. از دیگر ویژگی های این بخش youcam perfect می توان به تغییر اندازه بدن اشاره کرد یعنی شما می توانید هر نقطه را که خواستید بزرگ یا کوچک کنید.

image

بخش Photo Edit روی دسته ای خاص از تصاویر تمرکز ندارد و شما می توانید هر تصویری را در آن ویرایش کنید که این بخش هم شامل افکت گذاری های متنوع، تنظیم روشنایی نور، اضافه کردن متن و… نیز می شود.

بخش Beauty Circle از طریق اینترنت کار می کند که با آن شما می توانید کلیپ آرت های مختلف را روی تصاویر خود اضافه کنید. علاوه بر این در قسمت پایینی اپلیکیشن دیگر بخش ها وجود دارد که شامل Collage یا ترکیب تصاویر، Makeup یا آرایش می شود و تمپلیت های آماده را در آن استفاده کرده است.

youcam_enu3

پس از به پایان رسیدن ویرایش تصاویر مورد نظر شما می توانید آن ها را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشترام بگذارید، پس youcam perfect کار شما را بیش از حد آسان کرده است. اگر تاکنون از این اپلیکیشن استفاده نکرده اید همین حالا آن را دانلود کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوید. نظر شما درباره این اپلیکیشن چیست؟

 

 

google-play-en@2x

itunes-logo

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید